• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen!

leonsport2010

Detailing rookie
30 mei 2011
14
0
Hallo allemaal!

Ik zal mijzelf voorstellen; mijn naam is Wouter ben 26 jaar en rijdt sinds december vorig jaar in een zwarte Seat Leon sport bj2010.

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar het moet er nu echt van komen (vakantie, je weet het wel...) en wil binnenkort de Leon eens goed aanpakken. Ik zal binnenkort in het projecten topic mijn project posten ,uiteraard met een aantal foto's, en daar om jullie mening/advies vragen en hoop dat jullie mij willen helpen met het maken van de juiste keuze!

Alvast bedankt,

Gr. Wouter

Aroutin zei:
Welkom, verwacht niet veel van onze hollandse weer... :roll

Als het over 2 weken maar goed weer is!deze week nog aan het werk, volgende week naar Trier en omgeving voor het wrc geweld :cool ..die week erop moet de Seat er aan geloven!

Gr. Wouter

kootje zei:
Welcome here!

And we LOVE piccies!!! :)

meuh

Oké 1tje dan maar alvast, rest volgt wanneer er meer tijd is en betere weersomstandigheden om te fotograferen.

seatv.webp

De seat is nu ruim een jaar oud en ziet er, wanneer gewassen, prima uit wanneer je echter dichtbij kijkt zijn er lichte swirls te bekennen welke ik binnenkort wil laten verdwijnen!

Gr. Wouter

Hallo,

Welkom!!

Wat ga je allemaal"gebruiken" om die swirls aan te pakken(de rest willen we ook wel weten :-b , lijstje :rules maw )

Handmatig ga je niet veel kunnen weghalen vrees ik , machinaal wel natuurlijk :-" )

Mooie wagen trouwens , ik vind dat de velgen veel weg hebben van diegene die op een audi Q5 staan.(heb deze ergens op mijn pc staan)

Danny