• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelling

quadcrosser

Detailing rookie
14 okt 2011
6
0
hallo,

Ik ben Jelle Vidts ( net 20 jaar geworden ) en woon in Herne, boerendorp in Vlaams-Brabant ( 15km van Geraardsbergen )
Ik ben momenteel nog student aan de HUB, Bedrijfsmanagement - Marketing.
Ik hou me vooral bezig met auto- en motorsport. Mijn grootste hobby is quadcross, ik rijd momenteel met een Yamaha Banshee.

Ik heb graag dat mijn auto er netjes (blinkend) uitziet, dus daarom besloot ik mij hier in te schrijven ^^ Ik begin detailing erg interessant te vinden!!
Het is natuurlijk geen super vette auto met schroefkit en 19 inch AMG velgen, maarja men andere hobby's kosten al goed genoeg momenteel ;-(

Ben de trotste eigenaar van een Mercedes E250 W124 uit '94 met de volle 370.000km op de teller ;-)
Ondanks de vele kilomoters rijdt die nog super goed, nog nooit problemen mee gehad!
Het grote voordeel is wel dat hij al sinds zijn geboorte in de famillie zit :P Mijn opa had de Benz in 1994 nieuw gekocht ^^

Genoeg gezeverd want foto's zeggen meer dan 1000 woorden !!!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laat gerust een comment achter !

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Jelle Vidts

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum :-b

Genoeg foto's , duidelijk ook genoeg om te bestellen dus : begin hier alvast met je lijstje :

-(je vult dit best zelf in hoor :lol )
-
-
-

Die auto's zie je (hier toch) idd niet al te veel meer rijden :cool

[mod]Reacties niet starten met 'Hallo,' en niet afsluiten met 'Danny'. Zie het forum als een dialoog.[/mod]