• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelronde uit Oostenrijk: Ivo

Rise and Shine

Detailing rookie
24 jul 2009
56
0
Hallo allemaal, servus aus Österreich!

Ik ben Ivo, 39 jaar en detailfanaat. Al een paar jaar woonachtig in het mooie Oostenrijk en vond het na een intensieve leesperiode eens tijd om mij voor te stellen. Ik woon in het pittoreske Rauris in het Salzburgerland. In de wintermaanden geef ik skiles en in de zomermaanden doe ik graag zoveel mogelijk bolides detailen. Binnenkort komt er nog een website van mijn eenmans poetsbedrijfje.
Genoeg over mij, nu eerst even een bestelling de deur uit doen. Heb dringend weer spullen nodig.

Grüsst euch,

Ivo.

Welkom op het forum.

Ga van het weekend naar Oostenrijk, 1 week in de buurt van Feldkirchen in Karnten en
daarna 1 week in Großarl Salzburgerland.

welkom

ik ga toevallig ook naar oosterijk 8 aug naar kaprun wel te verstaan.
ligt maar 30 km van je af.
mischien heb je nog wat tips voor een paar tripjes ofzo

in ieder geval veel lees plezier op het forum

welkom

wat leuk dat je in oostenrijk woont, toch wel het mooiste land om op vakantie naar toe te gaan:-d De omgeving van Imst is daarbij favoriet:jippie

Welkom op het forum.
Ben vorig jaar nog naar Oostenrijk geweest: Schönleiten berg trophy voor crossmotoren (classics), inderdaad zeer mooi land!
Veel plezier op het forum!

Dank jullie voor de leuke reacties. Oostenrijk is idd een heel erg mooi land. Gemoedelijk, weinig stress en vooral heel weinig files!:lol
@ Abarth en Linders, kom gerust een bakkie doen in Rauris. Zowel Grossarl als Kaprun liggen hier om de hoek. En tips voor leuke uitjes zijn er genoeg.:ja

Heb inmiddels al met Tim contact gehad over het hoe en wat van produkten bestellen vanuit Oostenrijk, dus dat gaat helemaal goedkomen.

Het valt nog niet mee een mooi e.e.a. samen te stellen, maar met een beetje hulp denk ik dat ik er wel uit moet komen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Servus!

Ivo.

grusse dich Ivo
misschien een optie om een bestelling door de vakantie gangers mee te laten nemen die kant op scheeld weer geld hahah

enige waneer ik in oostenrijk kom is met het gti treffen in reifnitz lol:
alleen jammer dat het niet echt een gti treffen meer is
grusse aus holland

hoi ivo als je spullen hebt die naar je toe moeten zou ik ze op mijn addres kunnen laten komen en dan kan ik die spullen wel even bij je komen brengen .Geen probleem voor mij . Is wel een kwestie van vertrouwen o:-)

bij deze heb ik het je aangebodem

Groetjes Peter:cool

linders zei:
hoi ivo als je spullen hebt die naar je toe moeten zou ik ze op mijn addres kunnen laten komen en dan kan ik die spullen wel even bij je komen brengen .Geen probleem voor mij . Is wel een kwestie van vertrouwen o:-)

bij deze heb ik het je aangebodem

Groetjes Peter:cool

Peter, bedankt voor je aanbod:-)^ . Maar eerlijk gezegd denk ik dat je dan weinig ruimte meer hebt voor je vakantiespullen.:lol
Wanneer vertrekken jullie precies?

Ivo.

Ivo,

Ik ben van 9 t/m 14-8 in Grossarl.
De vrouw heeft al het e.a. ingepland om te gaan bekijken, maar ligt ook aan het weer.
Ze wil naar Halstatt enz.
Ga proberen om een bezoekje aan je in te passen, lijkt me namelijk wel zeer leuk om bij je te komen kijken.
Weet niet welke dag je het meeste schikt, stuur anders een PM met je gegevens.

Gr.
Ronald