• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstelrondje

Thomas996

Detailing rookie
22 feb 2018
7
15
55
Bloemendaal
Goede avond, hoor veel goede berichten, dus ik heb de stap maar gemaakt. Rij met heel veel plezier in een Porsche 996 en woon in de omgeving Haarlem. Hoop hier veel kennis op te doen, zal in een later stadium wel wat foto's plaatsen :)
 
  • Leuk
Reactions: Dany en Stefan O
Leuk sfeertje hier :). Als ik in een automaterialenzaak een paar vragen stel over het waxen van de onderkant staan ze me een beetje glazig aan te kijken (of vragen ze zich af of m'n vrouw dat niet zelf kan). Bij de speciaalzaken zit veel kennis, kom hier mooie produkten (en auto's!) tegen. Heb zelf een 996 Carrera 4 uit '00, vrijwel helemaal origineel, en zal dat zo houden. Thanks again en fijn wknd
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Welkom op het forum. Je auto gaat er wel bij varen. Er zit hier ruim voldoende Porsche kennis, dus dat moet goed komen.
Mooie kleur zo te zien.
 
IMG_8168.JPG
IMG_8167.JPG
 
foto's uploaden gaat heel eenvoudig, supergoed geregeld. Heb inmiddels een DAP overgenomen van een medeforummer, nu nog een goede starter-set bestellen en tijd vinden om aan de gang te gaan.. Auto staat op de voorbumper na helemaal in de originele lak, hebben deze modellen een harde of een zachte lak? Hartelijk dank, Thomas