• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

MaxN

Detailing addict
27 mrt 2018
45
58
39
Muntendam
Ik ben Max, 32 uit het noorden het land.
Zelf lees nu al een tijdje mee op het forum hier.
En heb ook een setje spullen aangeschaft via de site.
Dit wordt eindelijk de eerste keer dat ik serieus onze auto wil wassen.
Wel eerder de voornemens gehad met vorige auto's, maar nooit wat mee gedaan.
Nu toch maar de daad bij het woord voeren.

Ik heb hier al een hoop gelezen waar ik wat aan ga hebben.
Verder heb ik nog geen idee hoever ik uiteindelijk ga, maar we beginnen klein en zoals ik hier vaker heb gelezen zal er vast wel een virus overslaan waar mijn vriendin niet blij van gaat worden(meer bij de auto dan binnen).

De auto (nog niet gewassen):
full?d=1519671484.jpg

De (eerste) spullen:
20180314_140231624_iOS.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR
Nu nog de twijfel of er nog een wax bij moet.
Ik heb het idee gehad om een (Gyeon)coating aan te laten brengen, maar vind dat toch wel erg prijzig.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de auto gewassen en vandaag al een mooi resultaat van de werking van de Bathe+ te zien met de (mot)regen hier, helaas geen foto, maar resultaat is al super na 1x wassen.
Ik wou ook graag nog een keer met pure Bathe+ een laagje aanbrengen, maar helaas heeft mijn 1 liter fles alleen een schroefdop en kan dus lastig een paar druppels op mijn mitt doen om dit aan te brengen.