• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

Foxbo

Detailing trainee
10 apr 2018
14
45
Oosterhout
Dag allen,

Ongeveer twee jaar geleden werd ik via tweakers.net geattendeerd op de webwinkel Carclean.com. Op dat moment was ik nog de wereld van autoonderhoud aan het ontdekken en was vooral op zoek naar producten om goed de ramen met te reinigen. Eerlijk gezegd vond ik degene die weekenden uittrokken om hun auto te behandelen een tikkeltje overdreven.

Naverhand las ik steeds meer over de foute wijze van wassen (e.g. wasstraat of de emmer met spons) en de juiste wijze (u allen bekend). Op dat moment begon ik in te zien waarom mijn vorige auto zo vreselijk onder de krassen en swirls zat. Bij mijn nieuwe auto zou dat niet gebeuren en op een veilige manier wassen was misschien toch wel leuk om te doen. Zo begon mijn eerste aankoop in Berkel en Rodenrijs. Thuisgekomen werd ik lichtelijk vreemd aangekeken toen ik vertelde dat ik bijna € 100 had uitgegeven voor de meest benodigde spullen. Gelukkig heb ik een vrouw die mij veel gunt, en de vreemde blik veranderde al snel in een liefkozende als-jij-daar-nou-gelukkig-van-wordt. Over de afgelopen twee jaar werd de collectie uitgebreid met, in mijn ogen, hoogst noodzakelijke producten en doekjes. Steeds weer kreeg ik de liefkozende blik van mijn vrouw.

Ongeveer twee weken geleden ontving ik een kado, een DAP 900 V3. Op dat moment besefte ik dat ik was meegezogen in de wereld van detaillen. Toen ik begon was ik heilig van overtuigd dat mij dit niet zou gebeuren. En daar stond ik dan, twee jaar later, ingehaald door de werkelijkheid. Afgelopen weekend hebben de buren mogen genieten van een 9 uur durende one-man show en zijn auto. Ik weet nog steeds niet wat vreemder heeft geoogd, een volwassen man die de hele dag bezig was, of het feit dat hij een groot deel van die tijd op een Ikea-kinderstoel aan het werken was.

Bovenstaande stappen, voor een veilige voorbereiding en een mooi resultaat, had ik niet kunnen behalen zonder de adviezen van de vaste forum-crew. Dank daarvoor.

Voor ik het vergeet, ik heet Danny en woon sinds kort in Oosterhout (NB) en ben de trotse eigenaar van een Peugeot 308 T9 (zonder krassen of swirls).