• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voortstellen

AlfaLex

Detailing trainee
15 mrt 2020
11
25
25
Oosterhout
Hoi Allemaal,

Mijn naam is Lex, 21 jaar. Wonend in Noord - Brabant.
Al sinds langere tijd word ik blij van een mooi gepoetste auto voor de deur. Maar pas sinds kort ben ik mij verder gaan verdiepen in het ‘detailen’ van een auto.

Er gaat een wereld voor me open. begrippen als kleien, swirls, compounds waar ik nu voor het eerst van hoor.

volgende maand ben ik van plan een DAP aan te schaffen. Maar eerst zou ik graag een kleine cursus hierin krijgen. Al zal dit lastig worden de komende tijd..

Ik hoop nog veel mooie / leerzame dingen te gaan lezen!

Groetjes Lex!
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom! De clinics zullen inderdaad op zich laten wachten. Gelukkig is het werken met een DAP niet ingewikkeld en er is veel informatie te vinden.
Vaak raad ik ook aan om de machine even op een motorkap te proberen zodat je toch iets van ervaring hebt voordat je de clinic volgt. Ik merk dat mensen veel meer opsteken als ze (ook al is het maar weinig) ervaring hebben met het gebruik van het apparaat dan de deelnemers die helemaal blanco komen.
 
  • Leuk
Reactions: AlfaLex
Welkom Lex.

Voor het gebruik van een DAP is volgens mij niet echt een opleiding nodig; die toestellen zijn redelijk foolsafe. ;) Gewoon een paar filmpjes bekijken op YouTube (Ammo NYC is één van mijn favorieten) en dan: gaan met die banaan!

Veel plezier & succes ermee! :)
 
  • Leuk
Reactions: AlfaLex