• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraag 1 kleine kras

Arjen

Detailing rookie
31 okt 2009
21
0
Is hier nog iets van te maken? of hebben jullie tips?
Ik snap dat niet alles weggaat, maar zo ziet het er ook niet uit.......
 
Het groen-blauwe op de foto net links boven de tankklep kan ik niet plaatsen hoe of wat het is. De kras tussen tankklep en achterlicht lijkt me grotendeels weg te polijsten, waarbij ik eigenlijk alleen bij het witte deel een vraagteken het (is het witte de grondlak, of ruwheid van de kras). De kras op het achterlicht zelf is waarschijnlijk ook weg te polijsten, Rechtsboven de tankklep lijkt de lak er afgesprongen te zijn (of is dit reflectie van je flits?)
 
Hallo Cordoba

Dat groene wat je zit is een weerspiegeling van de andere auto's in de showroom.
Het gaat puur om de kras die gevuld is met een andere kleur?

Hij is wel aardig diep hoor.. dat grijse is volgens mij de boden
 
Zoals je zelf aangeeft zal het niet 100% weggaan waarschijnlijk.., maar ik denk dat je met de juiste spullen hier een goede vooruitgang kan boeken.