• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraag gebruik extractor bekleding auto

Erjan1987

Detailing chief
17 feb 2019
33
78
36
Epe
Vraagje, verschillende bekledingen gereinigd zowel auto als banken in huis... maar als ik apc opspuit inborstel in laat trekken en vervolgens de extractor (karcher) gebruik om het er uit te zuigen, moet ik het voor mijn gevoel natter maken dan ik zou willen anders krijg ik vlekvorming. Als ik het complete oppervlak natmaak en die. malen uitzuig gaat het voor mijn gevoel wel goed alleen kost dit best veel tijd. Iemand tips wat ik beter / anders kan doen??
 
Hallo Erjan,

Wat ik doe:

1) Insprayen met reiniger.
2) Borstelen met zachte borstel.
3) Afzuigen en ook meteen schoon water sprayen met de machine.

Zo wordt de boel niet zeiknat c.q. trekt niet diep in. Naar mijn idee kan je dit beter herhalen dan alles flink nat spuiten met reiniger en laten intrekken. Het intrekken / laten werken kan goed zijn, maar je geeft de vloeistof dan ook de tijd om erg diep in het materiaal te trekken waar je het niet 1-2-3 weer weg kan zuigen.

Als alles egaal nat én schoon is, dan zal je geen kringen en vlekken krijgen. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Erjan1987