• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vraagje tbv Menzerna One-Step Polish 3in1

pvtuinen

Detailing addict
4 nov 2016
54
50
MenzernaOne-Step Polish 3in1
menzerna_aio_pack.jpg

ik heb ff een vraagje .Kan je als je deze gebruikt ook nog fusso coat of collonite 845 erachteraan doen of is dat niet nodig?

Gr p
 
Dit is een aio (all in one) en geeft als eindresultaat al bescherming dus je hoeft em niet af te toppen met een wax maar het mag /kan wel als je dat graag wil
 
Ik zou m zeker aftoppen, bescherming is nihil. In principe zou je een waxlaag over een andere 'wax' laag leggen dus. Prima te doen!
 
  • Leuk
Reactions: Timm
BIj een all-in-one is alles natuurlijk niet optimaal. De prijs die je betaalt voor het gemak. Ook bij Autoglym Super Resin Polish wordt een aparte wax wel aanbevolen. De Fusso is echter niet de beste keus omdat die het beste over een schone ondergrond gaat. In dat geval beter de Collinite.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Misschien even een beetje off-topic, maar misschien toch relevant: Wat voor pad gebruik je meestal met een all-in-one? Gebruik je dan zoiets als een Monello Oranje of Wit?

EDIT: Antwoord al gevonden ;) Meestal een Oranje
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Rémon
Car Craft Auto Detailing postte onlangs een heel nuttig filmpje over deze AIO. Zeker de moeite waard om eens te bekijken! :)

 
Ik heb het zelf ook wel eens gedaan hoor 1 rondje DDJ need for speed en aftoppen met een Ddj pro Wax (en viel niet eens tegen) maar dat gezegd hebbende zou ikzelf er de voorkeur aan geven om dan 1 rondje S20 te doen ontvetten en een goede Wax erop.
 
Persoonlijk ben ik ook niet van de 3in1 producten
je gaat toch dingen laten als je niet je stappen volgt
wel leuk voor een vluggertje maar ik denk dat je heel wat laat liggen