• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraagjes over DAP900

kv1980

Detailing addict
7 feb 2014
74
60
Hallo, Heb sinds kort een DAP900 en heb hier een paar vraagjes over:
-bij de set zitten een paar reserve koolstofborsteltjes,nu zou ik willen weten hoe ziet dat deze aan vervanging toe zijn,doet de machine dan raar of wat zijn de kenmerken van koolstofborsteltjes die aan vervanging toe zijn?
-heb ook ondervonden dat als de pad verzadigd is de machine wat gaat stuiteren maar ik vermoed dat dit normaal is,te wijten aan de verzadiging van de pad en niet aan de machine.
-ik mag als de machine op standen 1-2 en 3 draait bijna geen druk op de machine uitoefenen of ze stopt onmiddellijk met roteren en vibreert enkel nog.Vind dit wel lastig om bijvoorbeeld het procuct te verspreiden,mag de machine enkel laten rusten op het oppervlak of in sommige gevallen zelfs zo houden dat ze enkel over het oppervlak 'zweeft'. Toch niks aan de hand met de motor? Onbelast draait ze op elke snelheid mooi rond dus er zal wel niks aan de hand zijn.

Graag jullie mening Tks Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Hoe het zit met de koolstofborsteltjes zou ik niet durven zegge. Wil ik ook wel weten. Ben de mijne trouwens kwijt... Kunnen die nabesteld worden? Als je pad verzadigd is gaat de machine inderdaad stuiteren, dat is normaal. Maak na elk paneel je pad schoon. Tenzij je het dak doet van een Insignia Tourer, dan wellicht halverwege. Houd je pad dus goed in de gaten. Tijdens stand 1 en 2 kun je nauwelijks druk zetten. Wat je beschrijft klopt. Dat is heel normaal.