Hallo allen,
Ik wil binnenkort Autoglym glasspolish en TW Clearvue aanschaffen. Ik heb op forum goed ingelezen hoe ik aan moet brengen en af moet nemen, maar heb toch nog paar vragen. Wie helpt me verder?
AG glaspolish:
- aanbrengen met disco duo of met witte monello pad? Of met iets anders?
- afnemen gewoon met mf doek of is keukenpapier beter? Droog of iets vochtig? Geeft keukenpapier geen krassen?
- ik las op forum iets dat dit niet op achterruit kan ivm achterruitverwarming? Nu heb ik voor- en achterruitverwarming kan ik dit dan niet op deze ruiten toepassen of kan dit wel gewoon?
-las ook dat je op moet passen met rubbers / onbeschermd kunststof ivm vlekken. Plakken jullie dit dan af of is dit eenvoudig schoon te maken als je direct doet?
TW Clearvue:
- aanbrengen met disco duo of werken die makeup pads beter?
-afnemen gewoon met iets vochtig gemaakte korte zijde peluche verde?
-Als ik dan nabuf met wafeldoek voor streeploos resultaat, wordt die dan niet waterafstotend?
-moet het na aanbrengen nog bepaalde tijd droogblijven (dus geen regenbuien om goed uit te harden)?
-kunnen glasreinigers (zoals invisible glass, pbw, gyeon glass, ddj clearly menthol e.d.) gewoon gebruikt worden als er clearvue op de ramen zit? Tast het clearvue niet aan? Of gebruik je dan geen glasreinigers meer?
-als ik bathe+ foam over ruiten die met clearvue zijn behandeld, gaat dat goed samen?