• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

* Dit betreft zo'n blokje waar je een suede-doekje omheen kan doen. Dit doe ik niet heel specifiek ofso, maar gewoon omdat het kan. Zo kan je het bijv. ook gewoon aanbrengen met doeken, foampads, make-up-pads, stoeptegels of bakstenen.

Mijn voorkeur zou echter uitgaan naar zo'n blokje of een foampad, zodat ik het flinterdun kan aanbrengen.

* Afnemen houd ik rekening met het feit dat MF-doeken met lange vezels meer kunnen snijden in het product. Dus liever afnemen met korte vezels zoals de korte-vezel-zijde van doeken of iets als een Picolo-Nero / Senza Bordi / etc.

Na het nat-afnemen zou ik inderdaad nog met een andere doek even drogen. Of meestal kan je de droge zijnde van je doek gebruiken als je de doek hebt opgevouwen en alleen één zijde nat hebt gebruikt.

* Als er iets van bescherming op de ruiten zit, dan gebruik ik geen glasreiniger.

* Mocht ik merken dat door welke reden dan ook, de ruitenwissers ineens gaan stuiteren of iets dergelijke, dan wil ik nog wel eens proberen om product op de wissers te smeren. Maar eigenlijk ga ik daar niet van uit als ik de voorruit behandeld heb.

Ik merk dat je heeeeel voorzichtig bent met het gebruiken van Clearvue. Dit komt allemaal niet zo heel nauw en mocht er iets niet helemaal goed zijn gegaan, smeer je voor een paar cent aan product weer een nieuw laagje. Dit is het mooie en makkelijke van dit soort producten.