• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vreemde vlekken dashboard en deurpanelen

Wiebezwartecorsa

Detailing addict
24 sep 2017
38
53
51
Drenthe
ik heb in mijn 407 van die witte en blauw achtige vlekken op deurpaneel en onderzijde dashboard. Krijg het niet weg met vinyl en rubber care van autoglym. Hoe en waarmee zou ik dit probleem kunnen aanpakken? Bvd voor jullie antwoorden.
 
Hier wat foto's van die ellendige plekken IMG_3795.JPGIMG_3796.JPGIMG_3797.JPGIMG_3795.JPGIMG_3795.JPGIMG_3796.JPGIMG_3797.JPG
 
Ik ga het bestellen. Ben nog helemaal maagd ....haha . Ga nu wat bestellen om auto te wassen,poetsen en waxen. Als het dan bevalt gaan ik meer bestellen. Dus ga heel basis beginnen. Alleen nog ff kijken wat. Bij de stappenplannen beginner staat zoveel verschillende dingen dat ik door ce bomen het bos niet meer zie. Nog ff paar avondjes lezen dus