• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Caddy SDI '04

henriant

Detailing addict
15 jun 2009
259
62
afgelopen vrijdag was het zover.

om 10.00 zou de caddy gebracht worden, want hij moest eerst nog ff voor de APK. zoals iedereen weet is dat bij een VW een formaliteit, dus de auto was er ook ruim op tijd. :cool:

begonnen met het wassen van de caddy met de 2 BM en alle rubbers en kunststof afgenomen met APC 1:4

vervolgens kleien met megs clay en LT.

kwam trouwens weer genoeg vanaf. maar ja, mag het ook na 45.000 km´s

mijn idee was om vandaag iets totaal anders te gaan doen, dus ik ben begonnen met witte LC en smart all-in-one.

het resultaat was verbluffend mooi, maar toen zat ik met een dilemma. wat nu .. ?? :confused:

dus ff good old Schtiev om advies gevraagd en uitgekomen op Menzerna finale met een licht groene LC.

aangezien de caddy veel snelwegkilometers maakt heb ik gekozen voor een sealant, deze keer de Bilt Hamber Auto-Balm.

het opzetten en afnemen moest bijna gelijktijdig plaatsvinden, want het was f*cking hot. maar toch na wat buffelen toch tot een mooi eindresultaat gekomen.

na nog een lichte wasbeurt ivm polijststof, de banden, rubbers en bumpers in de smartgel gezet.

na 2 dagen is dit het eindresultaat.

opmerking van de eigenaar ; zo he, je hebt jezelf weer overtroffen !! :D

aankomst op vrijdag incl. een volledig kerkhof met vliegen.

DSCF9920.webp

DSCF9915.webp

DSCF9916.webp

DSCF9917.webp

DSCF9918.webp

DSCF9919.webp

de tussendoor en eindfoto's

DSCF9921.webp

DSCF9922.webp

DSCF9923.webp

DSCF9925.webp

DSCF9927.webp

DSCF9928.webp

DSCF9929.webp

DSCF9930.webp

DSCF9931.webp

DSCF9932.webp

DSCF9933.webp

DSCF9934.webp

DSCF9935.webp

DSCF9936.webp

DSCF9937.webp

DSCF9939.webp

in de tussentijd op visite bij de buren :o

030620112721.webp

FLAKEPOP !!!! :D

DSCF9924.webp

that's all folks, tot de volgende keer maar weer.

DSCF9938.webp

Ziet er er weer strak uit! 8-) :-)^ Was je de raamrubbers vergeten? Zit namelijk een veeg dressing op :)_[]

thanx gideon.

raamrubbers was ik niet vergeten.

eigenlijk wilde de eigenaar helemaal geen dressing op het kunsstof en de rubbers, maar ik kon het niet laten om de bumpers en spiegels te doen :schaam

nou het werkte wel aanstekelijk dat ik met de caddy bezig was.

2 buurmannen van me gingen ook ff de auto "wassen"

je weet wel, met de beruchte 1 BM :lol en ja, met als kers op de slagroom ; spons en een vaatdoekje en zonder waterslang.

lkkr makkelijk en snel :cool :-d