Als project voor de komende tijd heb ik hiet een vw caddy. Dit is tijdelijk mijn werk auto. Zo nu en dan koop ik een auto om hem vervolgens na een paar maanden weer door te verkopen (uiteraard met winst).
Deze auto is jaren lang mishandeld bij loonbedrijf Cor Beets (en daar hoefde ik de oh historie niet voor na te zoeken, zie foto's). En heeft vervolgens na verkoop daar een motor transplantatie ondergaan. Auto is technisch/mechanisch meer dan in orde. Ik stond er zelf echt versteld van, onder de auto is geen spatje roest te vinden!
Is laatst ook uitgeleend om "even" 2600km door oost-europa te touren. Probleemloos.. En dat verbaasde mij nogal! Verder leen ik hem regelmatig uit aan alles en iedereen. Dus De nodige krassen zijn aanwezig.
Hoe hij er nu bij staat:
Strepen horen bij de bestickering van het loonbedrijf. Vind ze wel geinig, dus laat ze lekker zitten.
Allereerst een mooi vloertje in geklust. Ligt ondertussen weer tapijt overheen, en de gereedschapskar zit er weer in.
Met de groeten van de vorige detailer...
Lak die waarschijnlijk onder de stickers vandaan kwam. Heb de foto wat bewerkt zodat ze wat duidelijker zijn. Ik vrees dat ik dit van m'n leven niet weg zal krijgen. Maar minder zichtbaar is het doel.
Mvg, Loonbedrijf Cor Beets. Ook deze foto iets bewerkt. Maar het moge duidelijk zijn dat ik hier niet blij mee ben.
Hier en daar wat sticker resten, krassen, etc.
Wat er gebeurt als je steenslag niet verwijderd: Roest.
Als je goed kijkt zie je: "machineverhuur"
Krasjes.
Waar het allemaal gaat gebeuren. Is wel een beetje een zooi achterin. Normaal heb ik genoeg ruimte om 2 auto's kwijt te kunnen.
Verder is het interieur al aardig aangepakt, de geur van 16 jaar zware shag kwam je tegemoet.
De auto staat voor eind jan/begin feb gepland. Hopelijk tegen die tijd ook een poetsbrug en een nieuwe extractor.
Denk je tips te hebben? Kom er maar in.
Deze auto is jaren lang mishandeld bij loonbedrijf Cor Beets (en daar hoefde ik de oh historie niet voor na te zoeken, zie foto's). En heeft vervolgens na verkoop daar een motor transplantatie ondergaan. Auto is technisch/mechanisch meer dan in orde. Ik stond er zelf echt versteld van, onder de auto is geen spatje roest te vinden!
Is laatst ook uitgeleend om "even" 2600km door oost-europa te touren. Probleemloos.. En dat verbaasde mij nogal! Verder leen ik hem regelmatig uit aan alles en iedereen. Dus De nodige krassen zijn aanwezig.
Hoe hij er nu bij staat:
Strepen horen bij de bestickering van het loonbedrijf. Vind ze wel geinig, dus laat ze lekker zitten.
Allereerst een mooi vloertje in geklust. Ligt ondertussen weer tapijt overheen, en de gereedschapskar zit er weer in.
Met de groeten van de vorige detailer...
Lak die waarschijnlijk onder de stickers vandaan kwam. Heb de foto wat bewerkt zodat ze wat duidelijker zijn. Ik vrees dat ik dit van m'n leven niet weg zal krijgen. Maar minder zichtbaar is het doel.
Mvg, Loonbedrijf Cor Beets. Ook deze foto iets bewerkt. Maar het moge duidelijk zijn dat ik hier niet blij mee ben.
Hier en daar wat sticker resten, krassen, etc.
Wat er gebeurt als je steenslag niet verwijderd: Roest.
Als je goed kijkt zie je: "machineverhuur"
Krasjes.
Waar het allemaal gaat gebeuren. Is wel een beetje een zooi achterin. Normaal heb ik genoeg ruimte om 2 auto's kwijt te kunnen.
Verder is het interieur al aardig aangepakt, de geur van 16 jaar zware shag kwam je tegemoet.
De auto staat voor eind jan/begin feb gepland. Hopelijk tegen die tijd ook een poetsbrug en een nieuwe extractor.
Denk je tips te hebben? Kom er maar in.