• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Golf rijder

hvdk

Detailing rookie
24 aug 2022
12
15
Hi,
Ik ben Hans, 56j wonend in Arnhem.
Sinds 1,5 week eigenaar van een Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Executive, 130pk, handgeschakeld uit 2018.
Rijdt als een zonnetje en ziet er geweldig uit. Wat een verschil met mijn 17 jaar oude SEAT Ibiza die de geest heeft gegeven.

Uiteraard wil ik mijn auto zo mooi blijven houden zoals die nu is en ook op een paar punten verbeteren qua uiterlijk (lak, kunststof en rubbers).
De lak ziet op zich goed uit, geen waskrassen, tikkeltje steenslag, maar dat mag geen naam hebben. De rubbers buitenzijde kunnen wel donkerder. En ook de "chromen" strips in de gril kunnen wat schoner aan de randjes. Ook wil ik de plastic onderdelen in conditie houden. Die zien er op dit moment nog welgoed uit.
Binnenkort zal ik hier ws wel om advies vragen mbt bepaalde probleemgebieden.

Schermafbeelding 2022-08-24 om 13.20.07.png
Schermafbeelding 2022-08-24 om 13.19.31.png
 
  • Leuk
Reactions: schaef en PA27506
Welkom Hans! Mooi streven en voor de aandachtspunten die je stelt zijn mooie middelen voor te verkrijgen.

Veel plezier hier en met de auto!
 
  • Leuk
Reactions: hvdk
Welkom Hans :)

Mooie auto met een fijne vlotte motor…. goede keuze!
Had eerst een 1.0 geprobeerd, maar ben toch voor ietsje meer power gegaan. Koppel bij deze motor heb je in tegenstelling tot de 1.0 bijna gelijk al.