• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

VW Passat B8 // De Autoverwennerij //

Mattao

Detailing trainee
18 jul 2018
17
25
010
Afgelopen zaterdag voor het eerst mijn auto gedaan, wassen/kleien/polijsten/ontvetten/waxen.

Mijn dank gaat uit naar Jim van de autoverwennerij (@mainstreet) , bedankt voor je tijd, geduld en uitleg

Ook heb ik 2 andere daar ontmoet, Mark en Gert (@Cordoba @Mark1986) .

Ook moet ik Dennis van CC heel erg bedanken, hij heeft de inspectie gedaan en deze producten aanbevolen.

Dap 900
Monnello polijst middels, klei
Ontvetter van Gyeon
Sonax profiline polymer netshield
En veel meer!

Eerste stap is gemaakt, zullen nog meer volgen

Respect voor alle mensen die hun auto detailen, ik heb toch wel wat spierpijn gehad........

Bijlagen

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.581
193
40
Goed gelukt zo zien! Mooie diepe glans op de Passat hoor!

• Leuk
Reactions: Mattao

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
1.131
170
Arnhem
Je hebt flink moeten doorwerken. En ook eens ervaren hoeveel inspanning het kost Mooi resultaat.

• Leuk

Mattao

Detailing trainee
18 jul 2018
17
25
010
Hele dag.....

Kleien // polijsten // ontvetten // waxen

Laatst bewerkt door een moderator:

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.649
193
58
Met het resultaat dat je nu al behaald hebt, en het commentaar krijg je vanzelf weer energie om de Passat helemaal strak te krijgen. Met meer ervaring gaat het ook vlotter en levert minder spierpijn op. Zoals ik zaterdag al zei, op de foto's ziet het er perfect uit, maar met het ongenadige licht in de Autoverwennerij en met de juiste kijkhoek, zijn er nog wel verbeterpunten te vinden.

Zluytr

Detailing guru
25 nov 2014
3.543
178
38
Zal ook wel bizar zijn als je een auto in 1 dag 100% strak zou hebben.

• Leuk

Mattao

Detailing trainee
18 jul 2018
17
25
010
Met het resultaat dat je nu al behaald hebt, en het commentaar krijg je vanzelf weer energie om de Passat helemaal strak te krijgen. Met meer ervaring gaat het ook vlotter en levert minder spierpijn op. Zoals ik zaterdag al zei, op de foto's ziet het er perfect uit, maar met het ongenadige licht in de Autoverwennerij en met de juiste kijkhoek, zijn er nog wel verbeterpunten te vinden.

Helemaal Gert, nogmaals bedankt voor alles