• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Transporter Camper T5

DennisBoersma

Detailing guru
7 dec 2018
128
105
Vandaag op de valreep deze VW camper gedaan. Een goede vriend van ons vroeg of ik nog tijd had om de camper op te frissen voor hun reis naar Scandinavië. Uit school weg meteen aan het werk gegaan! Vlak voor etenstijd klaar! (12:30 - 18:00)

Velgen gereinigd en banden gereinigd
Gewassen, af shampoo
Ontijzeren
Kleien
Afspoelen
White diamond PB
Collinite 845
Bandendressing autoglym vinyl, rubber
Velgen waxen, waxaddict wheel wax
Modderkuipen, interieur dressing gebruikt werkt prima
Laatste rondje met autofinesse detailer spray voor de eventuele vergeten stukken wax etc,

Leuke klus!



IMG_7179.jpg
IMG_7194.jpg
IMG_7185.jpg
IMG_7186.jpg
IMG_7181.jpg
IMG_7180.jpg
IMG_7187.jpg
IMG_7190.jpg
IMG_7189.jpg
IMG_7192.jpg
IMG_7196.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_7187.jpg
    IMG_7187.jpg
    448,7 KB · Weergaven: 69
Mooi geworden hoor! Ik vind het altijd wel wat hebben zo'n California.

Ik vraag me wel af waarom mensen een bus van zo'n 2500 kg heel Europa doorsturen (er potentieel zelfs er de bergen mee ingaan met regen) op budget banden.
 
Laatst bewerkt:
Mooi geworden hoor! Ik vind het altijd wel wat hebben zo'n California.

Ik vraag me wel af waarom mensen een bus van zo'n 2500 kg heel Europa doorsturen (er potentieel zelfs er de bergen mee ingaan met regen) op budget banden.

Ja ik vraag mij dat ook af indd. Zon camper is een hele investering en dan op banden bezuinigen
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Kan natuurlijk ook slechte voorlichting zijn van de verkoper of garage, als zo'n bus nieuwe banden nodig heeft en deze worden 'aanbevolen en kosten ook nog eens niet zoveel' dan zegt 90% van de mensen natuurlijk geen nee.

Maargoed, daar gaat het nu niet over, we dwalen af, excuses aan @DennisBoersma want het gaat natuurlijk over hoeveel resultaat in zo'n korte tijd heeft weten te boeken!
 
  • Leuk
Reactions: DennisBoersma
Forse verbetering in korte tijd. Bij het zien van de detailfoto van de banden dacht ik ook direct: 'met de dressing zijn de banden in waarde verdubbeld'.
Als je een test hebt gezien van die Landsail banden, haal je liever een paar goedkope 2e hands banden op de sloop. Voor de goede orde: ik begrijp dat er mensen voor budgetbanden kiezen, maar er zijn aanmerkelijk betere banden voor ongeveer hetzelfde geld.