• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Afgelopen weekend weer de auto gewassen en afgerond met wetcoat als tijdelijke bescherming. Na een jaar de auto te hebben wordt het tijd om te beginnen met polijsten, eigenlijk te lang gewacht maar in mei heb ik wat vrije dagen dus kwam het beste uit. Ook heb ik de quickview aangebracht op de ramen, ben benieuwd wat het doet de komende tijd.

Waar ik mij echter aan stoorde waren de remklauwen. Die waren roestig en zwart en dat zag er niet uit achter de schone velgen.

[ATTACH=full]142260[/ATTACH][ATTACH=full]142261[/ATTACH]Na het schuren werden ze al wat mooier schoon.

Ik heb bewust gekozen voor zwart, dat vond ik mooier bij de auto staan en zal vervuiling wat minder laten zien hoop ik.

[ATTACH=full]142263[/ATTACH][ATTACH=full]142264[/ATTACH]

[ATTACH=full]142265[/ATTACH][ATTACH=full]142266[/ATTACH][ATTACH=full]142267[/ATTACH]

Ik had ook wat last van gekraak als ik langzaam de bochten instuurde, beide kanten de toplagers vervangen en nu is het weg. Wel een kostbaar onderdeel maar goed, dat heb ik er wel voor over. Uiteindelijk ook maar de zomerset er onder gezet.

[ATTACH=full]142268[/ATTACH]

Auto inmiddels vol onder de swirls, dat gaan we de komende tijd als eerst aanpakken ;)