• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

W5 waxtest, iemand?

GdV42

Detailing rookie
7 jul 2009
397
0
Beste heren en dames,

Ik zag vandaag bij de LIDL W5-wax in de aanbieding voor het atronomische bedrag van € 3,49.

Onder het mom van als "het zo goedkoop is kan het nooit slecht zijn" (in iedere prijs/kwaliteits test zou dit automatisch bovenaan staan) zal ik een dezer dagen eens een potje van dit product aanschaffen. Ik zal dan als test mijn motorkap onderwerpen aan een 50/50 met waarchijnlijk collinite 915. De reden voor collinite is dat deze W5 een carnauba wax is.

Ik ga er niet echt van uit dat het een toppertje is maar er is geen wetmatig verband tussen prijs en kwaliteit bij autowax soorten. Ik vind dat het een eerlijke test verdiend en dat we het onbevooroordeeld tegemoed moeten treden.

Ik kom nog wel met een vervolg hierop en wat foto's.

Groeten GdV

Ik had er ooit een waxtest van gevonden, weet niet meer waar, maar een hoogvlieger was het echt niet, het was volgens mij de eerste wax die door de mand viel bij de duurzaamheid

EDIT: gevonden!: http://www.fahrzeugpflegeforum.de/bereich-auszenpflege-exterior/wachse/5887-fuenf-wachse-und-der-volkswagen-%E2%80%93-ein-kleiner-wachsvergleich/?s=39dbe47d6879f4a59963af06c1a212169cd6a1f2

Conclusie: na ruim 50 dagen is ie helemaal weg...

Heren,

kijk hier eens:

http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=5617

is grondig getest, tester heeft hem laten crashen door een OD shampoo

p.s. heb hem ook in bezit, gebruik hem voor de velgen!

is knoerthard! maar blijft naar mijn mening goed zitten! :)