• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar en met wat moet ik starten als beginner met Waxoyllaag?

Nou ik dacht dat dus omdat het Blue is en bedoeld voor donkere lakken en de velgen zijn zilver van kleur.

Misschien is een aparte velgen wax en pads nog wel het beste idee inderdaad.
 
Natty's Blue is geoptimaliseerd voor donkere lakken, dat wil niet zeggen dat het alleen op donkere lakken gebruikt kan worden ;) Werkt op lichte lakken ook prima.
 
okay nou ja dan ook maar potje wheelwax aan mijn lijstje toevoegen wordt wel een duur grapje zo, maargoed dan heb je ook wat! :)
 
hi all,

bedankt voor alle hulp dit is het uiteindelijk geworden:

1 101037 Born to be Mild shampoo - 250ml
1 101427 Wool Wash Mitt
1 100907 Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
2 101026 Mega Plush - Blauw - 39x39cm
2 101113 Hi-Tech Foam Applicator
1 101219 Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml
1 100982 Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator

ik laat het resultaat wel zien ,^^
 
Ha. Toch nog wijzigingen aangebracht. Flink aan het lezen geweest op het forum? :cool:
De Born to be Mild ga je geen spijt van krijgen :)^
En met de Collinite heb je een goede wax voor relatief weinig.
 
Misschien een tip voor de Collinite 845: daar zit een veiligheidsdop op. Als die dop eraf is, heb je een flesopening ter grootte van die van een fles cola.
Da's niet zo handig met doseren van de wax. Wellicht kun je er een doseerdopje bijbestellen (of je moet al ergens anders een passend dopje kunnen vinden).
Ik kan met wat snel zoeken eigenlijk alleen deze dop vinden. Ik weet niet of die past en of er alternatieven zijn (ik heb de dop van mijn Spray&Wipe fles gehaald). Even navragen bij Carclean.
 
Hey Grover,

Dank je voor de tip!, ik vind wel wat ergens in de schuur heb vast nog wel wat!

greetz

Jeff