• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar kan ik een handpad voor gebruiken?

D-J

Detailing guru
Tester of Bling
3 sep 2009
1.973
105
Gelijk maar een vraag: Ik heb bij een van mn eerste bestellingen
een Foam Hand Applicator gekregen.,^^
Kan ik die voor de stappen 3 t/m 5 gebruiken, door de applicator tussentijds
uit te spoelen?

En, zo niet, waar kan ik de applicator dan het beste voor inzetten?:-"

thanks:)^
 
Als het zo'n gele is kan je die inderdaad voor eender welke stap gebruiken.
Werken goed voor alle stappen ,meestal het beste voor glaze's en wax/sealant.

Maar tussendoor uitwassen werkt niet ,een pad die je gebruikt voor bv. Paint-cleaners kan je best niet gebruiken om te waxen. Ook al is hij goed uitgewassen. Uit gevaar voor kruisbesmetting gewoon voor verschillende stappen ,verschillende pads kopen.
 
Kijk. Thanks. Dat is handig.
Ik zal er idd nog een paar aanschaffen trouwens. Nu gebruik ik trouwens gewoon oud katoen, werkt ook prima.
 
Oeps! Oud katoen. Als ik jou was zou ik snel de tekst van mijn bericht editten en die opmerking verwijderen, want vanaf nu zal men jou gaan uitleggen waarom jebeter geen katoen kunt gebruiken. Je krijgt uitleg over de hardheid van de katoenvezel en de krassen die dat zal gaan veroorzaken.
Delete: Katoen
Insert: Microfiber doeken

Was getekend,
Aficior
 
O......ooo......aha.....vertel eens, want dat wist ik dus niet8-o

Dus Katoen=no go?

Thanks!! Handig forum hoor:)^
 
Oke..oke:

Net besteld:cool: :

1x Miracle Dryer
1x setjeHi-Tech Foam Applicator
1x The Bone' Spons

beter zo???;)
 
D-J zei:
Oke..oke:

Net besteld:cool: :

1x Miracle Dryer
1x setjeHi-Tech Foam Applicator
1x The Bone' Spons

beter zo???;)


Nog steeds niets voor het uitpoetsen... MF doek vergeten. En de meesten gebruiken hier een Wash Mitt voor het wassen ipv een spons.

Misschien een idee om het de volgende keer eerst te vragen en dan pas te bestellen ;)
 
Bone is prima ,is een microvezel spons.
Miracle Dryer is ook in orde ,foam padjes ook. Maar vergeet inderdaad niet verschillende microvezel doeken te bestellen. (Liefst 2 per product)
 
Mr. M. zei:
Nog steeds niets voor het uitpoetsen... MF doek vergeten. En de meesten gebruiken hier een Wash Mitt voor het wassen ipv een spons.

Misschien een idee om het de volgende keer eerst te vragen en dan pas te bestellen ;)

En juist die MF doeken liggen hier gewoon in de kast...bij de action gekocht:grinning: :)^ :grinning:


ps. De Mr. M? Ben jij dat Marten?
 
D-J zei:
En juist die MF doeken liggen hier gewoon in de kast...bij de action gekocht:grinning: :)^ :grinning:


ps. De Mr. M? Ben jij dat Marten?

Netjes! Heb je ze al een keer gewassen (je spons en droogdoek ook even doen) tegen het pluizen.




ps. Nope, geen Marten!