• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Peter

Detailing addict
11 sep 2008
267
65
Ik weet het, dit is al vaker besproken, maar wou Carclean via deze weg toch nog es een extra veer in hun spreekwoordelijke "reet" duwen... :p

Vorige week bij een detailklusje aan de auto van mijn vriendin viel mijn Dap van mijn werkbank op de grond. :sob: Geheel mijn eigen schuld, en niets te wijten aan de (goede) kwaliteit van de Dap.

De zwarte plastic kap in 4 stukken en een raar hoog geluid van de lagers.
Gelijk maar een meeltje gestuurd naar Carclean om te vragen of er evt reservedelen leverbaar / te bestellen waren.

Nog geen halve dag later een berichtje van Tim dat ik de Dap gewoon naar hun moest opsturen en dat Carclean kosteloos de Dap zou repareren!

Nu heb ik de Dap vandaag weer in perfecte staat ontvangen en deze is weer lekker van het weekend in te zetten!

Dus nogmaals super bedankt voor (weer) de perfecte service! :heart_eyes:



Ps moderator(s) er mag gelijk een :slotje op wou geen discussie / reactie topic beginnen, maar gewoon een medeling doen.
 
Tsja waarom???

Je zegt het zelf al in je topic.


De :)^ service van de dames en heren van CC is gewoon zeldzaamo:)
 
Inderdaad kan niet genoeg gezegd worden.....het grootste bewijs dat kopen via het internet wel volledig betrouwbaar kan zijn en dat "dienst naverkoop" geen loos begrip is:)^
Ik durf ze dan ook blindelings aan iedereen aanbevelen.

Doe zo voort :cool:
 
Het was al vervelend genoeg dat je DAP gevallen was en voor ons is het een kleine moeite om hem even te maken. Verse kap erop, nieuwe lagers en lagerhuis, nieuw asje en hij kan weer jaren mee!
 
Omdat je altijd netjes wordt behandeld en je bestellingen altijd supersnel in huis hebt :)^
 
Het is een wisslewerking hé.
De service is gewoon top bij CC, daarom komen we ook steeds terug en kopen (als ik de berichten lees) voor een Godsvermogen aan detailspullen :party:
Behandeling en aftersales is inderdaad bijzonder en dat schept een bepaalde sfeer waardoor je gewoon alle spullen bij CC koopt.
Ook het cadeautje die je vaak bij je bestelling krijgt doet het altijd goed (bij mij wel althans).
 
Op 1 of andere manier vergelijk ik het elke keer dat ik dit soort fantastische verhalen lees, CarClean met het ouderwetse buurtwinkeltje van vroeger:
De klanten verhouding / klantenbinding / service / vriendelijkheid.
Als je even snel wat wilt hebben van de bovenste plank, dan pak je het, reken je af en loopt weer naar de sigarenman >>> webshop met ideal
Wil je op je gemak een praatje maken en de laatste roddels weten, blijf je wat langer hangen en leert elkaar wat beter kennen >>> CC headquarters met al het personeel die zorgen voor een lekker bakje koffie, spullen op maat en een rondleiding.

Heb het al eerder gemeld maar doet het met liefde nog een keer: Dit zijn zeldzaamheden waar een héééééleboel winkels een vette punt aan mogen zuigen !
 
Is inderdaad AAN IEDEREEN aan te bevelen:ja
Een van de beste service gevende zaken die ik ken.
Snelle levering en altijd correct!
Zo lang ze blijven bestaan(en detailers sterven toch niet uit.....)blijft dit mijn favoriete winkeltje:cool:
Ik moet dringend eens een bezoekje brengen al is het niet achter de hoek....
Ik zal corsawim eens overtuigen om samen de tocht te maken;)
 
Focusio zei:
Is inderdaad AAN IEDEREEN aan te bevelen:ja
Een van de beste service gevende zaken die ik ken.
Snelle levering en altijd correct!
Zo lang ze blijven bestaan(en detailers sterven toch niet uit.....)blijft dit mijn favoriete winkeltje:cool:
Ik moet dringend eens een bezoekje brengen al is het niet achter de hoek....
Ik zal corsawim eens overtuigen om samen de tocht te maken;)


Hallo Ron; overtuigen is niet nodig....gewoon afspreken:D
 
Kan hier ook niks aan toevoegen, service is super bij CC! Bij bestelling ooit geen sprayer geleverd, even mailtje gestuurd of dat bij het product hoort of nog los moet aanschaffen antwoord: geen probleem sturen m gewoon nog even na. Top gewoon!
 
Tim en Co zijn nog 1 van de weinige groepen mensen die ondernemen die het begrip hanteren dat ze klanten behandelen zoals ze zelfs behandeld willen worden.

Daardoor hebben ze soms/vaak xtra werk cq kosten om een klant te helpen maar ze zijn een van de weinigen die beseffen wat de impact van goodwill en mond op mond reclame hiervan is.

Dus dikke pluim hiervoor......ik heb ook altijd het gevoel gehad welkom te zijn....(al was het maar voor de R8.......die gozer heeft het er nu nog over hahaha).



Maar ik vind ook dat er voor ons als klant een taak weggelegd blijft om van hun gastvrijheid en service geen misbruik te maken....

Zoals de TS aangeeft heeft hij het verhaal eerlijk verteld en dat siert hem......net zoals de actie van CC.

Dus ik hoop dat deze wisselwerking nog lang in stand blijft......

Alleen is de koffie nog niet te zuipen}:)w maar ik hoop dat dat in het nieuwe onderkomen geregeld wordt......:D

Danny.
 
hahaha wat is er mis met onze koffie? Dat zijn vers gemalen boontjes hoor. :ja of heb je liever slootwater?

Bedankt voor alle complimenten!

Zoals hierboven gezegd siert het Peter dat hij eerlijk was over het laten vallen van zijn machine en dat mag beloond worden. ;)
 
Er is helemaal niks mis hoor met de koffie bij CC.

Ben er gisteren geweest in het nieuwe pand.
Meteen weer de nodige spullen meegenomen, monello polish kitt, collinite waxje, padje, foamkit, borstels en nog wat meuk....
En ja!!! Heb de Extractor dus kan me uitleven in mijn kofferbak.

Dennis heeft mij geholpen na een afspraak en zoals vanouds weer een superservice!!

En ik geef Puff gelijk, CC Team heeft het ondernemen tenminste serieus genomen, ook qua service!!!
 
Eerlijk is eerlijk, de service en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel van Carclean.:)^

en dat mag zeker gezegd worden :ja
 
@Post#14: Hé joh, kssst ksssst wegwezen snoodaard, de boel is in goede handen .... ga nu Dana en jezelf eens verwennen en geniet van je vakantie :heart_eyes:
 
Hier is het strakblauw hoor......

Enne Tim......dan zal het wel aan dat grondwater in Berschenhoek liggen hahahaha.

Ik kom snel de koffie in het nieuwe pand proeven....:D

Zijn jullie al helemaal over????


Danny.