• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Top ! :)^

( doet me er aan denken dat er 1 van mijn Daps ook nog een probleempje heeft......maar om nou 100+ km enkele rit te gaan rijden .........gaat er net iets over :-" )
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Vorige week vrijdag langs geweest om het een en ander te kopen.
De standaard dingetjes zoals shampoo, wax heb ik al, maar dingen zoals Trim Dressing en APC ontbraken nog.
Dus even in de winkel geweest en meerdere dingen gekocht. Bij deze bestelling kreeg ik nog een applicator padje en een MF doek als cadeau. Thuis kwam ik er echter achter dat er een paardenborsteltje ontbrak. Gelijk een mailtje gestuurd naar Carcelan en even later al een mailtje terug dat ze het die dag nog op de post zouden doen. Top service, toen kwam ik er ook nog achter dat de kleine (250ml) AF Revive Trim ipv de 500ml in het tasje zat. Dus gelijk nog een mailtje er achter aan dat ik maandag wel even langs zou komen om het om te ruilen en het paardenborsteltje op te halen. Dat was natuurlijk geen probleem.
Vandaag langs geweest om te ruilen. Ik wou ook nog een sprayflesje voor de APC dus dat kwam goed uit. Kleine AF Trim geruild voor de 500ml en het paardenborsteltje opgehaald. Voor het ongemak kreeg ik een Monello Peluche Bianco doek en het sprayflesje erbij :). Wat een service, dat zie je niet veel!!:)^
Beoordeling: 6 sterren van de 5 :ja
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Gisteravond via de chat (mij nog niet eerder opgevallen) uitgebreid informatie ingewonnen. Johan heeft mij hier prima te woord gestaan en duidelijk uitgelegd over verschillende waxen. Super idee zo'n chat functie op de site.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Vorige week mijn eerste bestelling bij Carclean.com en nu net de tweede....
Wat een attente mensen en goede service. Nergens zo goed geholpen en geinformeerd. Dit zijn echt mensen die weten waar ze over praten en leveren service wat voor hen vanzelfsprekend is.
Professionele klantenbinders zijn het en daar kom je niet meer van los.
Ook helpen de reviews bij de , voor mij, soms onbekende produkten. Dat maakt het kiezen alleen maar gemakkelijker.

Ik moet eigenlijk eerlijk toegeven..... Ik ben verslaafd aan het kopen bij Carclean geraakt.

Het forum is leerzaam en heb daar tal van tips uitgehaald. Leuk contact te hebben met mensen die dezelfde passie hebben.

Carclean, ga lekker zo door. Aan mij heb je een vaste klant, maar er zullen al veel voor mij gekomen zijn.
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz en Tim
Omdat als je gebruik maakt van een super goeie nieuwsflits (de Faro voor 15 euro), je ook nog eens geen verzendkosten betaald, je een super verpakte doos ontvangt met daarin je bestelde spullen, je daarbij een bedank kaartje krijgt (zoals bij elke bestelling), je ook nog een Monello deze auto mag niet gewassen worden kaartje ontvangt, je een Mequiars folder erbij krijgt en als bonus ook nog een paar kerstkransjes. Ik ken gewoonweg geen bedrijf die betere service levert of kent dan Carclean.com!
 
is er niks wat we voor carclean terug kunnen doen ipv veel bestellen en goede reviews schrijven:roll
 
Niet overdrijven he. ;)

Wij vinden het al geweldig zat dat jullie tevreden zijn en wij hopen dan weer dat jullie ons in de toekomst ook wat orders gunnen en over ons vertellen bij vrienden en kennissen!
 
  • Leuk
Reactions: jesso88
Ja de gun factor nauw dat zit geloof ik wel goed. Mijn werkgever maakt nog net niet een gedeelte van het loon over naar CC. Wil niet zeggen dat al mijn spullen bij CC vandaan komen, maar wel heel veel. Vind een Amerikaans merk heel mooi, en dat hebben ze helaas niet bij CC. Naast de gun factor is er ook nog zoiets van garantie en ook het probleem ook oplossen als het buiten de garantie periode is. Ook rekening houden met het budget van de klant en niet alleen maar het duurste willen verkopen. En er is kennis in huis, men weet waar over gepraat word.

Kortom CarClean, ga zo door!!!!!!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
altijd al tevreden geweest met de service van carclean! maar laatst liet ik mijn monello lancia vallen, flens van fles breekt af, jammer maar stomme eigen fout. mailtje gedaan naar carclean, om te kijken of ik hem los kan bestellen. kreeg ik mail terug met daarin het bericht, dat ik een nieuwe kosteloos zou ontvangen bij mijn bestelling. nou vanochtend het zoveelste pakketje binnengehad van carclean:D en daar zat hij in. kon ik mijn nieuwe foamer uitproberen. nou heren/dames hij werkt perfect! kortom ik was al tevreden met de service, maar dit soort acties zorgt ervoor dat ik niet meer weg ga van carclean en ze aanbeveel bij iedereen ;)
conv_1285.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Dibbuz
Passat b6 Marko zei:
altijd al tevreden geweest met de service van carclean! maar laatst liet ik mijn monello lancia vallen, flens van fles breekt af, jammer maar stomme eigen fout. mailtje gedaan naar carclean, om te kijken of ik hem los kan bestellen. kreeg ik mail terug met daarin het bericht, dat ik een nieuwe kosteloos zou ontvangen bij mijn bestelling. nou vanochtend het zoveelste pakketje binnengehad van carclean:D en daar zat hij in. kon ik mijn nieuwe foamer uitproberen. nou heren/dames hij werkt perfect! kortom ik was al tevreden met de service, maar dit soort acties zorgt ervoor dat ik niet meer weg ga van carclean en ze aanbeveel bij iedereen ;)
Bekijk bijlage 957
Graag gedaan! ;)
 
top bedrijf! op al je vragen altijd een antwoord.
bestelde spullen altijd netjes verpakt en zeer snel in huis!
er zit altijd wel een extraatje bij.

ga zo door!

.
 
Ja de service van CC is echt heel goed dat heb ik ook al eens mogen ervaren.
Als je dit servicelevel kan bieden aan klanten dan mag je echt trots zijn op je bedrijf!
 
Had tijdje geleden dap besteld en paar pads. Bleek de verkeerde maat pads besteld te hebben. Ik kreeg direct hierover van cc opmerking en vraag en geweldige service.

Proactieve aanpak vond ik verademend. Denk dat als je bv ergens dekbed en afwijkende maat dekbedhoes bestelt (ff als vergelijking), de kans 90% is dat je die thuis krijgt zonder dat leverancier hierover nadenkt. Het wel meedenken van cc is top!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en Tim
Bij deze wil in graag mijn excuses aanbieden :pensive::pensive::pensive:

Mijn vrouw was laat terug van les zwemmen van mij oudste dochter.
Dus kon pas om 17:50 mijn besteling afronden.
Had er al rekening mee gehouden dat mijn bestelling dus woensdag aan zou komen aangezien de grens van bestellingen verzenden om 17:30 sluit.

Toch een mailtje ontvangen dat de bestelling is aangemeld voor verzenden en daarin staat dat de bestelling toch nog morgen geleverd gaat worden!!!! :p:p:p

Super bedankt Heren van Carclean.com

En nogmaals mijn excuses!!!!
 
  • Leuk
Reactions: Tim