• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wanneer komt er is een meeting in midden van het land of overijssel!?

jeffrey rallye

Detailing rookie
29 sep 2008
1.848
0
wanneer komt er is een meeting in midden van het land of overijssel!?

zit hier wel vaak over na te denken enz...

ik dacht zo zet ik hier maar is wat neer!? :schaam :schaam
 
denk dat het grootste probleem de ruimte is
woon zelf in de achterhoek en zou ook graag eens hier iets in de buurt willen maar ik heb de plek bij huis niet en op het werk word het ook niet wat

dus als je de ruimte hebt.... :D
 
Ik denk dat naast de ruimte vooral de opkomst het probleem is, afgelopen jaar is er een meting georganiseerd waar maar 2 man op af kwam en er een aantal zonder bericht verstek lieten gaan.

Wat verwacht je van een meeting, of wil je een clinic?
 
Ik vind een meeting altijd erg gezellig. En in IRL (in real life) is toch net even leuker dan zo op het forum.
 
Als het gaat om te ouwehoeren en andere poetsers irl te ontmoeten kan je een meeting organiseren op iedere parkeerplaats.
 
Ik ken nog wel meer poets fanaten hier in het oosten dus denk dat dat wij dan oko wel komen.
ben zeker voor een poets meeting.

Elkaar helpen ervaringen delen is IRL toch heel anders dan op het forum.

Als we kunnen komen we zeker.
 
tsunami69 zei:
Als het gaat om te ouwehoeren en andere poetsers irl te ontmoeten kan je een meeting organiseren op iedere parkeerplaats.

Het ontmoeten van bepaalde 'poetsers' en 'oude hoeren' vindt zeer regelmatig plaats op bepaalde parkeerplaatsen langs de snelweg...:-&
 
Gebrek aan een geschikte poetsruimte is telkens de ontbrekende factor geweest bij het organiseren van een meeting in het midden van het land.

Anders zou de parkeerplaats bij AC De Meern aan de A12 net onder Utrecht een geschikte locatie zijn. Meer dan genoeg ongebruikte parkeerruimte en daarom een veelgebruikte ontmoetingsplaats voor allerlei car meetings.

Maar ik zou hier pas vanaf April of zo iets gaan doen, tot dan is het veel te koud op een open parkeerterrein.
 
Laatst bewerkt door een moderator: