• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wanneer tape wegnemen

kendo

Detailing addict
28 jul 2011
88
52
De search werkt niet, dus dan vraag ik het maar.

Wanneer verwijder je de tape?....Ik heb alle naden en kunststof trims afgeplakt en ben nu klaar met finale op zwart. Trek ik nu de tape weg om zo de witte randen met een handpad en finale weg te nemen. Of laat ik de tape zitten tot na het waxen, maar hoe ik haal ik dan veilig de witte randen weg?

Witte strepen hangt natuurlijk ook van de tape af.
Ik gebruik zelf de 3M tape en heb hier geen last van.

Je kan de witte strepen weghalen met een doekje met wat Eraser erop werkt erg makkelijk.
Ik zou het doen na het polijsten voor het waxen ;-)

Ik doe de tape weg voor ik een wax aanbreng.......want die strepen zijn soms hardnekkig weg te krijgen en je hebt soms ook last van "lijm" van de tape die je ook niet makkelijk wegkrijgt.

Anderen laten de tape zitten tijdens het waxen en gaan met een handpadje (en wax) langs de randjes als de tape er af is....

Probeer het ff :weetniet

Ik heb de tape over de naden voor het waxen weggenomen. De rest, trims ed. na het waxen.

Had ik alles maar voor het waxen weggehaald, dan had ik finale kunnen gebruiken om ze we te poetsen, want de strepen waren bijna niet weg te krijgen.