• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wanneer wordt "junior" "senior"?

Dat heb ik me laatst ook af zitten vragen.
Ik dacht dat het te maken zou moeten hebben met het aantal posts op het forum of de tijd dat iemand forumlid is of een combinatie van die twee.
De forumsoftware heeft hier standaard wat regeltjes voor, die wel wat getweaked kunnen worden door een administrator.

Louter uit nieuwsgierigheid: zou je liever als 'senior' aangemerkt willen worden of vind je dat junior stiekem eigenlijk wel prettig? ;)
 
We moeten dat op het nieuwe forum nog helemaal inrichten, ik spiek even hoe het nu staat.

Aha, iedereen staat vanwege de import van het oude forum op een 'custom' titel, dus zoals het er nu uitziet, blijf je altijd deze titel houden. Maar daar gaan we binnenkort verandering in brengen hoor. o_O
 
Of er nu senior, junior of verslaafd, of weet ik veel wat bij staat, maakt mij niks uit, heeft ook niks met je leeftijd te maken, maar meer met je forumberichten en evt. Hoelang je op het forum al zit dacht ik zo.

Of ik het belangrijk vind, nee. Is het een noodzaak, nee. Word ik er blijer van, ook niet. Heeft het een toegevoegde waarde, voor mij niet.

Kortom, ik zal het niet missen of er nu een "belangrijk" woordje voor "member" zal staan.


Edit, laat ik maar zwijgen,... Well-known,... :no_mouth:
 
Blijkbaar is er een verband met de hoeveelheid behaalde trofeepunten.
Niet louter het aantal forum posts dus. En de tijd dat je op het forum zit is geen factor hierin.

Verder ook geen zaak van wereldbelang.
 
Thans ben ik 71 en officieel senior, maar ik voel mij ondanks het gehandicapt zijn alles behalve een senior, ik doe wat ik kan, zelfs nog af en toe de auto detailing incl kleien, polishen en in de was zetten, wat zegt de leeftijd dan, je bent zo oud als je je eigen voelt.