• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasboxen wel open?

Jopie

Detailing rookie
7 okt 2008
99
0
M'n ouders hadden in de planning om morgen de auto door de wasstraat de trekken maar gelukkig heb ik ze daar vanaf kunnen brengen.. daar staat nou echter wel tegen over dat ik hem nou mag wassen :lol

Maar ik vraag me af of de wasboxen wel open zijn met dit weer.. iemand die dat weet?

Kijk alsjeblieft uit;-)

Ik heb 4 jaar geleden mijn heup gebroken toen ik met dit weer mijn auto met de hand ging wassen.. Ik ben uitgegleden over een ijsplaat, heup gebroken en heb nu na 4 jaar weer last er van.. Zoveel is een glimmende auto iig niet waard! Zoek een goede washal waar je binnen kunt wassen..

Marco

Thnx voor de tip.

En het is ook niet zozeer dat de auto moet glimmen maar er zit bijna 5 kilo zout op en de ramen zijn vreselijk smerig..

Hier zijn ze ook open en ik ga er héél af en toe naartoe om de pekel eraf te spoelen maar ondanks afdrogen van de deurrubbers zitten ze vaak de volgende ochtend toch wel vast aan de deuren ondanks dat ik de rubbers ingesmeerd heb.
In de washal hier wordt na gebruik automatisch een tijdje lucht door het systeem geblazen om alles droog te krijgen.
Maar de vloeren zijn wel glad door opvriezing en dat is oppassen geblazen, niemand zit te wachten op gebroken heupen ...................:auw

En anders doe je m 1 keertje door de wasstraat. Het is niet alsof je lak dan meteen afbladdert en je kan ook de onderkant mee laten nemen!

Hmm, dan maar vuil laten wat mij betreft................
Voor mij nooit geen krastraat meer.
Nieuwe auto van mijn vrouw een keer door de wasstraat (wilde ze persé ......), komen we eruit zit er een deukje in het dak (en de lak beschadigd) en probeer maar te bewijzen dat het deukje voor aanvang er niet in zat.
Sommige (domme) dingen doe je éénmaal !