• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wassen met stoom? Is dit een volwaardige vervanger voor water en shampoo?

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.815
123
48
Iemand hier ervaring mee? Kan me niet voorstellen dat dit een vervanger is voor wassen met water.

 
Een goede aanvulling is dit toch niet.
Enkel een beetje water nevel en dat dan afnemen met een doek.
Zal idd heel hard krassen.
 
Ondanks dat ik heel graag zo´n auto zou willen bezitten, ben ik toch blij dat dit niet mijn auto is.
 
roken is slecht voor je gezondheid...

in dit geval is het HEEEL slecht voor die man's gezondheid als hij hiermee in de buurt van m'n auto zou komen...]d~^
 
Haha, kijk wel uit voor de stoomblazer als je hem aanvliegt. Hij is er handig mee.
 
Je ziet ook dat hij als een sneltrein moet bewegen, omdat je anders je eigen handen aan het verbranden bent.

En van beneden naar boven wassen (zie mijn comment).
 
En ze gaan maar door.......

 
Laatst bewerkt door een moderator:
En weer lekker van beneden naar boven! Ja mannen, dit is de toekomst hoor....

Valt het je op dat die auto's allemaal nagenoeg al schoon zijn voor ze eraan beginnen?
 
Het lijkt meer op opwrijven dan echt wassen. Zou het een soort van nabehandeling zijn na het wassen, een soort van droogmaken zonder strepen?
 
Lijkt mij nog gevaarlijk ook, stoom onder hoge druk op je handen..................!
P.s. Ik heb wel eens mijn velgen met een stoomcleaner gedaan, dat werkt perfect............

Rob
 
Ik ben ervan overtuigd dat een stoomreiniger goed kan werken om vastzittend vuil los te weken alvorens je van start gaat met het wassen van de auto. Maar het is dan wel opletten wat je doet.
 
Om dan nog maar te zwijgen van hoe ze met die vestjes tegen de lak aan wrijven..

Maar goed, zolang de klant tevreden is zeker :weetniet