• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wassen van pads en doeken.

Foto:
IMG_20191027_104453.jpg
 
Wasmitts met intern een laagje schuim doe ik op de hand
Pads liever ook met de hand, bij pads gaat de velcro aan de rand soms aan de doek hangen
Netje eromheen (gebruikt voor tere stoffen) werkt ook om te scheiden
 
  • Leuk
Reactions: sir_bongiovi
Die doe ik wel eens samen als ik niet veel heb om te wassen na eerst de wash mitt grondig uit te spoelen. En zeker geen wasverzachter gebruiken anders zal uw droogdoek niet zoveel water meer opnemen?

Die pads doe ik met de hand. Beetje dreft erop en in masseren en met warm water uitspoelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: sir_bongiovi
Ik spoel alles eerst goed uit onder de kraan of in een sopje naar gelang wat er met de doeken is gedaan, en dan gaat bij mij alles samen de machine in op 40 graden met poorboys typhoon microfiber cleaner, nooit wasverzachter. Opgelet want de typhoon schuimt zeer hard wanneer je teveel gebruikt.
Nog nooit problemen gehad, buiten dat mijn microfiber madness dry me crazy droogdoeken licht groenig zijn geworden door de peluche verde, die na enkele keren apart te wassen, nog steeds een beetje afgeven.
Pads doe ik apart met de poorboys tornado pad cleaner en deze vind ik top. Hij maakt de pads als nieuw.