• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat aanschaffen voor nieuwe auto. Wit met zwart dak

roels21

Detailing rookie
13 apr 2011
4
0
Hallo Allemaal. Ik ben nieuw hier. Ben al een aantal weken aan het meelezen en heb inmiddels een leuk lijstje samengesteld via carclean.

Ik krijg binnen een aantal weken mijn nieuwe auto. Citroen DS3 wit met zwart dak. Ik wil deze vanaf het begin goed onderhouden.

Kunnen jullie mijn lijstje bekijken en eventueel aanvullingen of tips geven, zodat ik weet dat ik de goede richting op ga.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

100818 Cobra - Yellow All Purpose Microfiber Towel - 40x40cm
101684 CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
101911 Dodo Juice - Basics of Bling - Clay Bars - 2x55g
101908 Dodo Juice - Basics of Bling - Wash Pad
101241 Dodo Juice - Born Slippy clay lube - Spray 500ml
101037 Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
101133 Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth
100728 Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml € 18,99

Allereerst welkom. Mooie wagen die je hebt gekocht.

Mbt je lijstje, heb je het handmatig stappenplan al goed doorgenomen (KLIK)?
Daar vind je de benodigdheden om je nieuwe auto handmatig in goede staat te houden.

In je lijstje mis ik in ieder geval een goede spons (The Bone) of een wash-mitt, een velgenborstel met velgenreiniger (of krijgt je DS3 doppen?) en een ruitenreiniger met een ruitendoek (Dodo Mint Merkin:-)^ )

En je lijstje wordt vanzelf langer naarmate je langer op dit forum rondhangt....:-b

Bedankt voor je reactie.
De velgenreiniger heb ik nog niet nodig (idd Wieldoppen), maar de velgen komen eraan!!!
In mijn lijst hierboven staat de spons van Dodo Juice of is die niet zo goed? Verder heb ik nu de ruitenreiniger en doek op de verlanglijst gezet.

Ik heb het stappenplan gelezen, maar het lijkt me nog niet nodig om al te gaan reinigen en voeden. Daarom heb ik alleen voor de EXP van Poorboys gekozen.

Excuus, ik heb de wash pad over het hoofd gezien. Ben nog niet gewend aan die nieuwe Basics lijn van Dodo ;-). Mogelijk ook wel goed, nog geen ervaring mee. Misschien iemand anders.