• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wat doe ik verkeerd

martijn86

Detailing rookie
5 sep 2008
90
0
Best heren

Wat doe ik verkeerd ik krijg de krassen niet weg :( ik ben bezig met een lc oranje pad en een bosch pex 400 ae en m83 maar ik blijf krassen zien .
Het is een golfje
 
Ben je zeker dat je geen krassen aan het maken bent..?

Welke pad polish combo's heb je nog geprobeerd..? Soms is zwaarder niet altijd het antwoord.
Ik lees vaak oranje pad ,dit is een stevige pad en soms veel te sterk.

M83 is ook een moeilijk product..Volledig uitwerken is de boodschap ,hoe lang werk je het product..?
 
tot het bijna droog is maar het kan zijn als ik dus nog met de m80 er over heen gaat met een witte of groene pad dat ze ook al minder worden ?
 
Dit zou je normaal eerder moeten gedaan hebben..
ALTIJD beginnen met de lichtse combinatie die je hebt..
Als je niet meer moet verwijderen moet je dit ook niet doen.

In jouw geval zou dat dus M80 met een groene pad zijn geweest.
Als de combinatie te zwaar is zou het kunnen dat je krassen aan het maken bent ipv ze te verwijderen..
Probeer het zo eens opnieuw ,en niet te snel opgeven ,lukt het na 1 keer niet volledig probeer het gewoon nog eens.:ja
 
Wat voor krassen zijn het? Swirls, rechte krasjes of echt mooie rondjes?
 
Dibbuz zei:
Wat voor krassen zijn het? Swirls, rechte krasjes of echt mooie rondjes?

mm beetje rechte krasjes maar wel alle kanten op . Ik baal er echt van heb net even geprobeerd om een foto er van te maken effe kijken op de computer of je het een beetje ziet . dan zou ik hem wel effe posten .
 
Als ze recht zijn worden ze iig niet veroorzaakt door de pad.
 
Dibbuz zei:
Als ze recht zijn worden ze iig niet veroorzaakt door de pad.

okej maar wat zou ik het beste kunnen doen om ze weg tekrijgen en misschien een ander stom vraagje opwelke stand kan ik het besten de pex 400 ae zetten ? Aleen op de foto zie je het jammer genoeg niet daar baal ik wel van want dan had ik jullie het kunnen laten zien :(
 
Rechte krasjes zijn soms heel lastig te verwijderen. Als meerdere hits oranje pad +SSR2.5/M83 niets doet dan moet er echt een rotary aan te pas komen.
 
Voor je PEX400:

inwrijven/poetsen op stand 2-3, product goed verdelen en dan opschroeven naar stand 4-5.
GEEN extreme druk uitoefenen, rustige (overlappende) bewegingen maken.
Combi LC oranje met M83 lijkt mij op een Volkswagen lak overigens geen overbodige luxe :grinning: