• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is een goed alternatief voor Meguiar's Trim Detailer?

Niels

Detailing addict
25 okt 2008
39
52
Nu mijn Meguiars gold class trim detailer gelukkig bijna op is, ben ik op zoek naar een andere. Het liefst 1 waarvan het resultaat wat langer zichtbaar blijft. Na het reinigen en ontvetten van de trims werd het effect na 2 a 3 dagen al minder.

Nu ben ik een beetje aan het rondkijken, maar twijfel nu eigenlijk nog meer over welke ik het beste kan nemen. Over welke zijn jullie tevreden?

Ik ben ook voorstander van Poorboys Tim Restorer.

Ik heb nog een flesje BlackWoW staan, maar dat geeft me toch een partij vettige troep af... Dat trekt juist stof aan...

Ook hier een fan van de PoorBoys Trim restorer. Alleen al voor de geur smeer ik het op mijn trims. :love

CG new look trim gel en smartwax smartgel zijn ook leuke producten.

Heb een review gezien op een andere forum en de smartgel kwam er als duidelijke winnaar uit.