• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is een Prijs/kwalitatief goede keramische coating?

Ferry32

Detailing rookie
16 jan 2017
14
2
39
Eindhoven
Beste leden.

Wat adviseren jullie als keramische coating binnen een poetsbedrijf. Ook eventuele een leverancier die een demonstratiedag aanbied.

Ik hoor graag wat jullie als opties hebben
 
  • Leuk
Reactions: Mats12
Die demonstratie dag van de leverancier zelf kan je op je buik schrijven denk ik helaas. Ik zou eerder een officiële Nederlandse dealer daarvoor vragen. Die zijn ook actief of dit forum. Ik weet niet wat exact je eisen zijn. Zelfs Carclean organiseert wel eens demo dagen vanuit een merk. Niet heel erg lang geleden waren alle Nederlandse gyeon dealers uitgenodigd bij Carclean voor een demodag.

Ik vind de nanolex Si3D een goede prijs kwaliteit verhouding hebben. Ook zeker de ramen/glas coating is van dit merk een toppertje.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe lijn van Gyeon. Een merk wat een uitstekende producten aanbiedt over de hele range. Iets duurder dan Nanolex, maar wel een completer assortiment naar mijn mening
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Ferry32
Ik snap je helemaal. Het is voor mij vrijwel allemaal nieuw. Ik kom zelf van het schadeherstel af en wil me wat meer verdiepen in de autolakbesherming. Ook moet ik mij zelf wat meer bijschaven op het gebied van cleaning. Ik heb als het goed is nog wel ergens een kaartje liggen van een vertegenwoordiger van carclean. Maar zou nou graag van de ervaren leden willen weten welke keramische autolakbeschermers zij gebruiken en wat ze hiervoor betalen. Jij iig bedankt voor de eerste info!
Die demonstratie dag van de leverancier zelf kan je op je buik schrijven denk ik helaas. Ik zou eerder een officiële Nederlandse dealer daarvoor vragen. Die zijn ook actief of dit forum. Ik weet niet wat exact je eisen zijn. Zelfs Carclean organiseert wel eens demo dagen vanuit een merk. Niet heel erg lang geleden waren alle Nederlandse gyeon dealers uitgenodigd bij Carclean voor een demodag.

Ik vind de nanolex Si3D een goede prijs kwaliteit verhouding hebben. Ook zeker de ramen/glas coating is van dit merk een toppertje.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe lijn van Gyeon. Een merk wat een uitstekende producten aanbiedt over de hele range. Iets duurder dan Nanolex, maar wel een completer assortiment naar mijn mening
 
Het is hier het Carclean forum, dus de antwoorden zullen wat beperkter zijn.
Echter zijn er vele goede coatings, Nanolex, Gyeon zijn erg goede merken.
Prijzen zul je niet zo snel op een openbaar forum horen.
 
Ik gebruik zelf al momenteel ongeveer 2 jaar nanolex si3d en sinds dit jaar nanolex bc. Altijd goede ervaringen en nog geen klachten gehad. Prijs/kwaliteit komt goed overeen carclean verkoopt beide.
Je zou ook kunnen gaan voor gyeon, deze hebben een uitgebreidere keuze. Hier heb ik zelf nog geen ervaring mee.
 
Ik wilde mijn ervaringen delen over coatings, maar zat mij ook af te vragen wat je precies wilt weten. :)

Poetsbedrijven zullen geen coatings aanbrengen. Detailbedrijven wel.
Wil je advies over een coating om zelf aan te brengen?
Wil je advies over een coating die je wilt laten aanbrengen?

Enzovoorts. ;)
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
het ligt puur aan je prijzen. een coating smeer je niet zo even, daar komt wel wat ervaring bij kijken. smeer je een coating verkeerd etc etc dan heb je serieus veel werk om het te herstellen. ik zou een demodag bij carclean afwachten, want volgens mij komen die er geheid weer aan in 2018. wil je de prijzen weten, kijk dan ff op de site van carclean.com
 
Naast de wensen omtrent de applicatie zijn er ook eisen die je aan een coating stelt. Denk aan standtijd, krasbestendheid, dikte, etc.

En dan ook nog de prijs die eraan hangt. :)