• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is er mis met mijn Nilfisk hogedrukreiniger?

AlexAbarth

Detailing addict
16 mrt 2017
9
60
36
Heeft iemand enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn? De hogedrukreiniger doet dit alleen als de vuilfrees op de spuitlans zit. Anders werkt hij gewoon goed.
 
Ik wilde een filmpje toevoegen maar hij loopt iedere keer vast met het uploaden van het filmpje.
Maar als ik de vuilfrees er op zet blijft de druk iedere seconde van hoog naar laag gaan waardoor de straal pulseert maar geen kracht opbouwd
 
Dank je Voorde tip, dit probleem had ik van de week ook ineens. Met mijn korte lans geen probleem. Binnenkort de lans eens goed inspecteren.

Daar toevallig nog tips bij?
 
Uw toestel gaat in overdruk..probleem zit hem in de vuilfrees zelf. Vermoedelijk ergens een verstopping intern in de frees
Bedankt voor de tip. Ik had de vuilfrees al zo ver mogelijk doorgeprikt en het roterende spuitmondje zit ook niet vast. Zal hem na de vakantie nog eens aan een grondige inspectie onderwerpen