• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is het verschil tussen de Numatic George GDE371-2 en GDE372-2?

Bikkel

Detailing guru
23 okt 2014
1.635
173
53
Berkel en Rodenrijs
Zit net weer te kijken naar de prijzen van een George.
Zie ik dat ze 2 types hebben George GDE371-2 en George GDE372-2 wie weet het verschil?
Of is het gewoon oud en nieuw type met de zelfde specs
 
Ik heb vorig jaar een mailtje gestuurd naar Numatic met een vergelijkbare vraag. Hun antwoord was wat ongeintereseerd, maar het kwam er op neer dat Numatic zelf maar één model heeft. :)

De prijzen verschilde ook van 300 tot ruim 400 en ook daar kreeg ik dit antwoord op.
 
Ik wilde je net taggen @Quantoxx, aangezien ik me nog kan herinneren dat jij inderdaad toen gemaild hebt.

Zelf heb ik de George GVE-372-2, en heb hier €295 voor betaald toen.
Bevalt uitstekend!
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Simpel googlen wijst uit dat een GVE370 1060Watt is en een GVE372-2 1200watt, het verschil zit hem dus in de motor. De rest zal weinig anders aan zijn gok ik.
 
Dat simpele Googlen is ook verwarrend, vandaar mijn e-mail naar Numatic. Het blijkt dus dat Numatic één George op de markt brengt en er daarna op verschillende manieren door de winkels/leveranciers/whatever wordt gerommeld met types en dergelijke.

Zo heb je versies (en bijbehorende typische foto's) waarbij er veel accessoires bijgeleverd worden, voor de prijs van €300,- en met type XxX. Je krijgt vervolgens een ander type, maar wel wat je verwacht had. Zo zijn er ook types voor €400,- en is het verhaal weer andersom of net effe anders.

Ik ben recent nog in een winkel geweest die o.a. alles van Numatic verkoopt en dit verhaal uitgelegd. Ook deze winkel gaf aan dat dit buiten Numatic om nogal vreemd gaat. En ook dat de verschillen we wel kunnen zijn, maar Numatic inderdaad maar één type levert.
 
Die van mij heb ik bij Blökkerrr besteld.
Er zit zowel een kleine als grote zuigmond bij voor extractie.
 
R-1482991-1424533152-2204.jpeg.jpg