• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is je laatste aanwinst [Deel 16]

Sugr_81

Detailing addict
12 apr 2016
339
70
43
Oost Vlaanderen
Waterbestendige
2207dc1f2c04b2c0fd9282d2cfa819b3.webp
IP 65 Led schijnwerper 30w 4200k 2100LM.
Een voorbereiding op mijn toekomstige Party tent

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

• Leuk
Reacties: Vlerk
Heb mijn tent nog niet ontvangen wegens feestdagen, waardoor ik het nog niet heb kunnen testen.

Maar ik denk wel dat het een goeie ledverlichting is. Had de laatste uit het rek genomen, maar die komen zeker terug. Want deze is hun huismerk.

Ik heb voor deze ledverlichting 60euro betaald en je hebt er ook met dubbele ledverlichting die kosten 100euro.

Ik vond dat niet nodig met de enkele heb je al 2100lumen dan kun je evengoed een laser pakken.

Ik denk dat CC geen probleem gaat maken over het plaats en welke merk het is. Omdat deze (ledverlichting) normaal gezien bedoeld zijn voor in de bouw of in een niet goedverlichte plaats. Bv garage ofzo.

Want den Euro Shop in Sint Niklaas is gene concurrentie voor den @Tim. Die verkopen daar vanalles, tuinstoelen, bouten, verlichting enz.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk