• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat vind je van het nieuwe forum tot nu toe?

Wat vind je van het nieuwe forum tot nu toe?

  • Een kleine verbetering

    Stemmen: 1 2,3%
  • Een verbetering

    Stemmen: 20 45,5%
  • Een grote verbetering

    Stemmen: 18 40,9%
  • Een kleine verslechtering

    Stemmen: 1 2,3%
  • Een verslechtering

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een grote verslechtering

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geen verbetering of verslechtering

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Even wennen, maar wel beter.

Wat ik wel mis, als je een bericht hebt gelezen of een reactie hebt gegeven erop. Is het bericht uit de lijst met nieuwe berichten weg.

Oh zie nu dat er een optie is recente berichten.
 
Ik bemerk een aantal duidelijke verbeteringen en sommige dingen moeten wennen
Maar bij mij valt dat samen met een nieuwe computer, dus soms is het dat
 
Gelijkwaardig was er niet als optie, daarom gekozen voor kleine verslechtering: zoals altijd bij iets nieuws vooral even de weg vinden. In het verleden had je de mogelijkheid om te kiezen tussen 'berichten van vandaag' en 'berichten sinds je laatste bezoek'. Op zich misschien een beetje overkill, maar wel duidelijk wat het selectie-criterium is. Nu hebben we een knop 'nieuwe berichten' maar geen idee wat er onder 'nieuwe berichten' wordt verstaan.

Ik weet niet waar 'media' precies mee gevuld gaat worden, maar dit lijkt mij ook de ideale plek om standaard instructiefilmpjes te plaatsen (makkelijk terugzoeken).
 
@Cordoba 'Nieuwe berichten' is 'Berichten sinds laatse bezoek'. Op die pagina vind je ook 'Recente berichten' en dat is weer hetzelfde als 'Berichten van vandaag'

Die link is wat verstopt en passen we nog aan.

In de poll heb je ook de optie 'Geen verbetering. Geen verslechtering' ;)

Media = foto / videoalbums die je ook weer in je reacties of topics kan gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Begin het nieuwe forum al gewoon te geraken en is voor mij echt een grote verbetering :)
 
Die recente berichten staan inderdaad verstopt.

Ik begrijp dat de rubriek media betekent dat foto's/filmpjes op de site geupload kunnen worden, betekent dat ook dat je over een paar jaar geen topics hebt, waar de helft van de foto's ontbreekt, dat lijkt me dus een echte verbetering.
 
Nu ik er wat aan gewend ben werkt het heel vlot, ik merk ook dat ik wat vaker een bezoekje breng, de 'nieuwe berichten' functionaliteit werkt wat beter dan de oude, die markeerde sommige topics die ik nog niet gelezen had toch al als gelezen als ik tussen verschillende PC's of browsers wisselde.
 
Wat mij betreft een heel mooi nieuw forum: mooie lay-out die rustig overkomt.
De zoekfunctie is ook een stuk beter!
Het media gedeelte nog even afwachten (gezien de vorige ervaring met plaatsen van foto's van mijn collectie).

Waar ik mij nog wel aan stoor, als ik alleen maar de nieuwe berichten wil lezen, is dat onderaan een bericht niet de mogelijkheid wordt geboden om direct naar de nieuwe of recente berichten te gaan. Ik moet nu elke keer weer naar de bovenkant van de pagina gaan (home-knop of groene pijl naar boven, en dan op nieuwe berichten klikken). Op het oude forum kon dit wel. Kan die desbetreffende taakbalk ook onderaan geplaatst worden?
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Ik vind het nieuwe forum ten eerste een stuk netter en daarnaast 'klopt' de functionaliteit weer:
  • als ik een bericht gelezen heb, wordt dat bericht ook altijd als gelezen aangemerkt en niet soms-wel-soms-niet
  • als ik zelf een bericht geschreven heb, komt het ook niet meer als 'ongelezen' in het lijstje te staan
  • zoeken werkt nu goed
  • mailen werkt
  • op diverse apparaten werkt het prima (laptop/tablet/telefoon) met verschillende schermgrootten
  • specifieke moderator functionaliteit werkt nu gewoon intuïtief en niet zo wazig als met vBulletin
Mij hoor je niet klagen.