• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat zijn de belangrijkste criteria voor een extractor?

timothy84

Detailing addict
17 feb 2012
94
55
Mensen,

zou mij een extractor willen aanschaffen maar tegenwoordig is er zo een groot assortiment...Welke zijn de belangrijkste criteria waar ik zeker moet op letten en waar deze zeker moet aan voldoen.
Gebruik zou vooral zijn voor de wagen en zetel ( voor de Nederlandse vrienden de fauteuil...Als het kan (vooral om de vriendin te overtuigen dat dit geen zotte koop is :-" ) ook goed werkbaar voor in huis te stofzuigen...

Alvast bedankt voor de nuttige tips...

Timothy; leuk dat je die vraag stelt.
Ik ben toevallig ook zelf zoekende naar een extractor die vooral gebruikt gaat worden voor de 3 auto's hier, maar ook de bank en enkele stoelen in huis.
Daarnaast wil ik er gewoon mee kunnen stofzuigen.
Momenteel heb ik mijn aandacht gericht op de Hydro 7000, ben hier wat reviews over aan het lezen, maar heb de knoop nog niet doorgehakt. Heb al verschillende meningen mogen lezen, volgens de een is deze prima te gebruiken voor het tevens stofzuigen van de auto en binnenshuis en weer een ander vind dat het ding alleen als extractor te gebruiken is. Het aantrekkelijk aan deze extractor is zijn prijs, voor mij persoonlijk hoeft die namelijk echt niet de hoofdprijs te kosten.
Wellicht dat dit je enigszins helpt in je zoektocht.

Hallo
Ik heb vorige week de hydro 7000 aangekocht.
Heb deze dit weekend getest
Voorlopig voldoet deze aan de eisen daar ik wat onzeker was over de toch wel lage prijs als je ziet wat je er allemaal bij krijgt.
Maar toch ik moet zeggen ik was verwonderd, hij doet het goed, vandaag een tapijtje getest als extractor, amai wat daar uitkwam nie te geloven.
als stofzuiger ook eens geprobeerd en ik moet zeggen, valt ook heel goed mee enkel wat afkuiswerk van de grote griesfilter daar blijft alles van haar en stof in hangen en de grotere delen die vallen mooi in de bak, dus al bij al voor die prijs een goede koop mijn gedacht.
Als jullie nog vragen hebben laat maar weten.
Grtz

De Hydro 7000 is gewoon goed, met zijn 1900 watt aan vermogen heeft hij zelfs nog meer bij te staan dan andere extractors.