• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat zijn jouw goede voornemens voor 2023?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Natuurlijk hebben we bij Carclean.com ook goede voornemens voor het nieuwe jaar. We willen meer evenementen en clinics organiseren en meetings bijwonen door het land. Ook willen we ons gezicht nog meer laten zien op (social) media. We hebben al een paar stappen in die richting gezet, met meer video's, blogs en onze deelname aan RTL4 - De Mooiste Wegen. En misschien heb je in december onze Johan wel gespot tijdens een rit op de A15? Hij was op deze dagen te zien op een groot scherm ter hoogte van Rotterdam-Charlois!

Wij nemen ons ook voor om onze auto's nog mooier en schoner te houden in 2023. Ga jij je auto ook vaker wassen en poetsen komend jaar? Dan ben jij een echte CleanRider. Wij starten in 2023 een nieuwe community waar jij je was- en detailresultaten kunt gaan delen. En daar kun je meteen kijken naar wat andere detailfans hebben gedaan! #cleanriders

Heb jij ook goede voornemens voor je auto of andere vervoermiddel? Laat het ons (en andere detailers) weten in dit topic.
 
....maar dit forum IS toch al een community waar we onze was- en detailresultaten kunnen delen? ..;)

Ik was eigenlijk niets speciaals van plan eerlijk gezegd. Gewoon, de eigen auto's bijhouden en wellicht nog wat van vrienden of familie doen. Een clinic bijwonen lijkt me trouwens wel wat.
 
Meer gaan detailen. Was de auto wel wekelijks maar de auto is nu een jaar oud en heeft niet meer gezien dan wekelijks de washmitt met shampoo.
 
Meer prioriteit voor het detailen maken. Door drukte lukt het soms niet, terwijl het juist voor ontspanning zorgt. En dat heb je wel nodig :).
 
Verdere uitbreiding van het wagenpark laten we maar achterwege.
Wat er is voldoet prima. Heeft alleen wat recht op meer aandacht.
Dus de motor weer rijdend maken en gebruiken … en daarna die van mijn vrouw.
En met het oude spul vaker op pad.
 
Ik wil in 2023 wel polijstclinic bijwonen (als die gegeven wordt). En verder niet meer poetsen maar wel meer producten uit proberen en leren kennen en beter worden in detaillen. En vooral nog meer plezier eraan beleven!
 
Eerst maar weer eens het autopark in een coating zetten ,daarnaast heb ik zoveel voorraad dat ik die collectie nog wat wil inkrimpen.
 
Voor 2023 een eerste (lichte) polijst beurt voor mn FoFo. Ga per januari lekker terug naar 32 uur en hoop volop te kunnen gaan genieten van mn dagje extra vrij in de week :D

Greetz Emiel
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@nicknameless, zo zonde van je energie. Leef en laat leven, ga voor de positieve insteek. Koop veel bij CC en laat overal horen hoe fijn je geholpen bent en hoe tevreden je bent over de producten en het aanbod van merken.

Mijn voornemen voor 2023 is de i4 in de coating laten zetten en nog minder de auto zelf wassen ;). Hier in Oss zit een bedrijf dat de auto handmatig wast en eventueel ook kan detailen. Handwas kost ongeveer 20 euro per keer, daar kan ik zelf niet tegenop wassen.

We krijgen op 1 februari de sleutel van ons nieuwe huis en daar gaat al genoeg tijd in zitten.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat en Pter
Afgelopen jaar is een behoorlijk bewogen jaar geweest door allerlei werk gerelateerde gebeurtenissen.
Hierdoor is het detailen op een enorm laag pitje geraakt.

In Maart, April en Mei staan de nieuwe lease auto's van mij en 2 goede vrienden op de uitleverlijst waarbij ik het detailen ook weer serieus kan gaan oppakken.
 
Doen ze heel netjes inderdaad.

Meerdere emmers, meerdere washmitt’s en ook nog drogen. En dat alles terwijl ik kan genieten van een goede bak koffie, zonder kou te lijden

laat hun ook de coating zetten ergens volgend jaar waarschijnlijk
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Geen bijzondere voornemens, zou het wel fijn vinden als ik meer tijd kan vinden voor de auto’s.
Eerst maar eens hopen dat 2023 aanzienlijk beter wordt dan 2022.
Wel gemerkt dit jaar, dat vanzelfsprekendheid niet vanzelfsprekend is, dat is alleen al fijn om “terug te krijgen”.

Benieuwd naar de activiteiten komend jaar. Leuk om aanwezig te zijn. En ook mooi te zien, dat jullie blijven evolueren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoCo en RoyR
Ben zeker al begonnen.
Net begonnen met de "juiste" spullen.
Ga zeker dingen uitproberen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Marcel1973