• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat zit er in mijn kasten?

Stijn Vercauteren

Detailing trainee
4 jul 2017
23
25
37
Willebroek
Hardware

Kärcher K7
Kärcher K2 (als het op locatie moet gebeuren)
Air Force Blaster 4HP
3 x Grit Guard emmers (blauw/rood/zwart) + bijhorende onderstellen, deksels en Dodo Juice stickers
4 x Detail Guardz (blauw)
Colad - Nitrile Gloves black (large)

Foamen

Autobrite Foam Lance
Monello - Lancia Foam Kit
Monello - Artico Magico Snow Foam
Gyeon Q²M Foam
Dodo Juice - Hog Detailing & Wheel Brush - 40mm


Wassen

Gyeon Q²M Bug & Grime
Gyeon Q²M Tar
Gyeon Q²M Bath
Gyeon Q²M Bath+
Gyeon Q²M Bath Essence
Ammo NYC Foam Paint Cleanser
Ammo NYC Boost Winter Wash

Gyeon Q²M Smoothie Wash Mitt
Gyeon Q²M Woolie
Microfiber Madness - Incredimitt Wash Mitt

Kleien

Gyeon Q² Clay bar
Gyeon Q² Clay Lube


Drogen


5 x Gyeon Q²M Silk Dryer
3 x Gyeon Q²M Silk Dryer XL
Gyeon Q²M Cure

Nanolex Final Finish
Poorboy's World Spray & Shine
Microfiber Madness - Dropnetic Duo-Pack - 2x 28cm


Velgen

Monello Non Ferro
Gyeon Q²M Iron
Ammo NYC Plum Wheel Cleaner
Ammo NYC Brute Wheel Soap

Gyeon Q² Tire + Soft99 - Pure-Shine Tire Coating applicator

Meguiar's Super Thick Microfiber Wash Mitt
Monello Wheel Woolie Set
Valet Pro velgen kwast 25mm
Monello Tapetto Duo


Motorruimte/trim

Gyeon Q²M Preserve
Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
Meguiar's Engine Clean
Meguiar's Engine Dressing
Auto Finesse Revive


Interieur

Meguiar's Quik Interior Detailer
Gyeon Q²M Leather Cleaner
Gyeon Q²M Vinyl Cleaner
Nanolex Interior Cleaner
Dodo Juice - Hog Detailing & Wheel Brush - 25mm
Dr Leather - Leather Cleaning Wipes


Detailen tussen wasbeurten

Gyeon Q²M Waterspot
Poorboy's World Quick Detailer Plus
Poorboy's World Spray & Wipe
Meguiar' Ultimate Quik Detailer
Meguiar's Mirror Bright - Detailing Spray (nog te testen)


Glaswerk

Gyeon Q²M Glass
Nanolex Glass Cleaner
Gyeon Q²M Prep
4x Monello - Piccolo Nero
3x Monello - Vetro Bianco


Polijsten

DAP900 V3
Matchpen

Nanolex
Nanolex
Nanolex
Gyeon Q²M Compound+
Gyeon Q²M Compound
Gyeon Q²M Polish
Gyeon Q² Primer
3x Gyeon Disperser
Nanolex Grey Thin Cutting Pad

Nanolex Purple Thin Medium Polishing Pad
Nanolex Dark Blue Thin Finishing Pad

Monello Easy Detailing Hand Orange Light Cutting Pad
Monello Easy Detailing Polishing Hand Pad - White
Monello Easy Detailing Finishing Hand Pad - Black





Coaten

Ammo NYC Skin Defense Coat
Ammo NYC Gelee Wheel Protectant
Gyeon Q² Mohs
Gyeon Q² Syncro
Gyeon Q² Trim
Gyeon Q² Cancoat
Gyeon Q² Rim
Gyeon Q² View
Gyeon Q² Anti Fog
Gyeon Q² Matte
Gyeon Q²M Wetcoat
Gyeon Q² Fabric Coat
Gyeon Q² Leather Coat


Microvezels


> 20 Gyeon Q²M Soft Dryer
> 20 Monello Peluche Verde
> 15 Waxaddict - Edgeless Premium Microfiber Cloth
Microfiber Madness Summit
2x Gyeon Q²M Suede

Gyeon Q²M Towel Wash
Nanolex Microfiber Wash


En dat allemaal in de Gyeon Detailing Bag (big) :cool:
 
Laatst bewerkt:
Hoe bevallen de producten van AMMO?

Heel erg goed!
De flessen zichzelf voelen enorm goed aan in de hand, ieder product heeft een aangename geur, makkelijk sprayen of aanbrengen, resultaten zijn top!
Maar.. dit is ook deels omdat ik het zelf wil geloven :) zoals een placebo. Snap je?

Tot nu toe heb ik maar 1 minpunt gevonden, en dat is bij de Wheel Cleaner, de fles deukt in elkaar door de onderdruk, en behoud die vorm.

En op welke wijze heb je ze besteld?

Zoals bij elke webshop :) winkelmandje vullen, betalen, en wachten.
Ik heb een bestelling geplaatst voor een collega en mij, om de verzendkosten te delen. Die zijn hoger dan vanuit Europa.
Let ook op de eventuele importkosten van de duane, ik heb nog 100 euro mogen neertellen.

mercury flesjes die net voor het mooie 1cm te hoog zijn...

Iemand mag me wel eens uitleggen hoe je zelfs een fles (mét spray) mooi in die tas kan plaatsen :no_mouth: die zijn ook net te hoog, dus leg ik ze allemaal neer, 2 op elkaar
 
Iemand mag me wel eens uitleggen hoe je zelfs een fles (mét spray) mooi in die tas kan plaatsen :no_mouth: die zijn ook net te hoog, dus leg ik ze allemaal neer, 2 op elkaar
Precies zo jammer :) maar al die plaatjes zien er altijd heel mooi uit tot dat je zelf de tas gaat vullen :p
En flesjes neerleggen is een idee....(maar leeg?)
627.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Micha D. en tamer
Dat is allemaal erg mooi, als je een verkoper zou zijn :D
Ik gebruik mijn tas met daarin producten 'in case of' en als ik onderweg ben.
Maargoed, ik neem dan ook geen wasproducten mee, alleen wat doeken, detailers, glasreiniger, interieur,..
De tas wordt nooit overvol. Maar had praktischer geweest als ze rechtop konden staan
#tip
 
347 dollar aan spullen (incl verzending), dus zo extreem veel was het nog niet.
Volgende bestelling die we gaan doen zal misschien met z'n 4en zijn, maar hoe meer we bestellen, hoe meer de importkost ook zal worden
Maar het is Ammo :yum
 
  • Leuk
Reactions: Mrkawa
Import kosten reken ik toch altijd aan 30% is het minder leuk meegenomen. Meer heb ik nog niet meegemaakt.

Maar is Ammo het waard om over te laten komen. In Vergelijking met de producten die we hier kunnen krijgen?
 
Dat kan natuurlijk. Amerikanen zijn zo chauvinistisch als het maar wezen kan, die vinden alles geweldig zolang het made in usa is.
Het gaat er mij niet om of een product populair is, maar o.a. om de (ver)werking er van en de prijs/kwaliteit verhouding. Met name dat laatste lijkt me niet echt van toepassing als ik de prijzen op de website zie.
Het zijn ongetwijfeld goede producten hoor, maar het lijkt me sterk dat Ammo producten zo veel beter zijn dan wat er al te koop is.

Prijs/kwaliteit kan ik niets over zeggen want heb het nog niet gebruikt. Mij lijkt wel dat de verwerking toch goed moet zijn. Anders zou het niet zo populair zijn? Ik beweer zeker niet dat het beter zou zijn dan wat we hier kunnen kopen. Wat ik wel denk is dat de prijzen omhoog geduwd worden van de producten door Larry Kosilla himself. De man heeft natuurlijk een verhaal en kan het zeer goed uitleggen en verkopen. Hij heeft natuurlijk absoluut ook de knowhow en velen volgen zijn advies vanop youtube. Is hij dan de guru die alles weet en je alles moet nadoen? Natuurlijk niet. Maar op zijn minst kan je er wel veel van opsteken. Soit aant afwijken :p sorry
 
  • Leuk
Reactions: Dany
Ik was al lang gefascineerd door zijn YouTube kanaal, de manier hoe hij alles doet en vertelt, dat ik écht wel producten wilde hebben.
Als ik echt de vergelijking maak tussen Ammo en Gyeon (niet het enigste goede merk), dan zie 'ik' geen winnaar.
Dus zal het ook blijven bij een collectie van producten, om gewoon te hebben, en verder blijf ik (nu toch) bij wat ik anders heb.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Ik was al lang gefascineerd door zijn YouTube kanaal, de manier hoe hij alles doet en vertelt, dat ik écht wel producten wilde hebben.
Als ik echt de vergelijking maak tussen Ammo en Gyeon (niet het enigste goede merk), dan zie 'ik' geen winnaar.
Dus zal het ook blijven bij een collectie van producten, om gewoon te hebben, en verder blijf ik (nu toch) bij wat ik anders heb.
Inderdaad. Bij mij net zo. Het zou leuk zijn als die producten hier beschikbaar zouden zijn maar importkosten er nog eens bovenop betalen doe ik persoonlijk niet.
 
  • Leuk
Reactions: Stijn Vercauteren