• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=8236]@Joris V[/USER] , je brengt iemand zo wel op hele vreemde visies.

* Wax is niet duurzaam.

* Coating geeft schitterende glans.

* Verwarring tussen ''autopoetsmiddel'' en wax.

* Waxen die je bij elke show kunt aanbrengen.

Gezien het om een recent gespoten auto gaat en ik mag aannemen dat de lak dus ik goede staat is, zou ik kiezen voor een olierijke wax. (Denk aan een wax met veel carnauba, een ''vette'' wax voor de look en ietwat verhulling) 

Een coating kan duurzaam zijn, maar als je verkeerd wast of om welke reden dan er ook veel swirls en dergelijke ontstaan, dan zal je moeten polijsten om deze te verwijderen en feitelijk dus ook de coating. Een wax durf ik hier nog wel overheen te smeren en zijn verhullende eigenschappen te gebruiken, een coating niet. ;)

Hoe dit in de wensen van TS valt, dat kan hij zelf inschatten. Misschien is de info van [USER=5357]@Wouter_BMW[/USER] juist iets wat gewenst is, of toch de minder semipermanente manier van waxen.