• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wax op voorruit

NathanCelica

Detailing guru
13 okt 2017
230
123
Torhout, België
dag iedereen,
gisteren heb ik mijn auto gewassen en zowel de carroserie als de ramen gewaxt (natty's paste wax). nu heb ik hier gelezen dat je wax best niet op je voorruit doet in verband met de waas die dit achterlaat bij het vegen van de ruitenwissers, maar ik heb dus wel wax op de voorruit gedaan. hoe verwijder ik best de wax van mijn voorruit? kan dit met afwasmiddel zoals dreft o.i.d?

bedankt!
 
Heb je een paintcleaner (zoals poorboys professional polish) of een polijstmiddel in huis? Daarmee kan je het zonder problemen verwijderen. Een aantal keer met een glasreiniger of iets als Gyeon Prep erover heen gaan zou misschien ook al flink kunnen helpen.

Je kan ook afwachten of je er last van hebt en het pas daarna verwijderen. Misschien is er niks aan de hand.
 
bedankt voor het snelle antwoord. ik zal het inderdaad eerst afwachten. moest ik toch problemen ondervinden, probeer ik zeker een polish om de wax te verwijderen.