• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

We zijn op zoek naar nieuwe collega's!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker wel interresse hier, kom wel bij Hilversum uit de buurt maar moet geen probleem zijn. Ik ga het hier overleggen en dan laat ik iets weten.

Groeten Coen
 
Paulus de Boskabouter zei:
Als er een vestiging in Groningen komt, dan sta ik als eerste op de stoep! Jammer dat het zo ver weg is....

Misschien de kans om de horizon te verbreden! Ook in Limburg zijn weinig grotere carclean die promoten en verkopen, dus wie weet de gat in de markt in Limburg. ;)
 
Even een 'up-je': hoe is de stand van zaken op dit moment ?
Ik las dat er 1 kandidaat geweest, maar dat de afstand helaas roet in het eten gooide :(

Helpende handen voor het weekend moeten zich toch wel al wat meer gemeld hebben ?
Recruitment.jpg
 
Ik heb via Audiforum al eens contact gezocht met Adrie om e.e.a. te weten te komen. Waarvoor dank nogmaals ;)
Zelf woon ik in Arnhem en denk om die reden dat het voor beiden niet interessant is om op medewerker promo team te reageren.

Indien er plannen zijn om ook in de buurt van Arnhem dergelijke dingen te organiseren of misschien zelfs uit te breiden, zou ik daar enorm graag voor in aanmerking willen komen.
ik denk dat ik op commercieel vlak wel over meer dan voldoende bagage beschik, en op poetsgebied over nog méér enthousiasme en ook de nodige ervaring (zowel machinaal als handmatig)

Ik volg de ontwikkelingen in ieder geval op de voet.

Dus mocht bovenstaande toch interessant zijn, dan reageer ik alsnog graag op de formele wijze.
 
Ik zie trouwens dat de logistieke vraag niet meer op staat bij: https://www.Carclean.com/jobs >>> vertel vertel
 
Leuk om te zien dat jullie zo hard aan het groeien zijn zeg.

Ik zag laatst ook allemaal bekende gezichten op foto's van meetings
ineens in een shirt van Carclean lopen.

Op zich zou ik wel wat meer willen weten over die parttime baan van
16u. Past misschien wel naast me studie. Ik heb afgestuurd in Bedrijfseconomie
aan de HES Rotterdam en nu studeer ik Bestuurskunde aan de Erasmus.
 
Als je meer wilt weten, neem dan contact op met CC ( mail of telefoon ), boter bij de vis :)
 
Hoi, tja waar zal ik beginnen.
Ik ben dus Marco 41 jaar en woon in Barendrecht.
Het lijkt me gaaf om bij Carclean te kunnen werken.

Momenteel werk ik als assemblage monteur in de pomptechniek voor de scheepvaart.
Hiervoor heb ik 20 jaar gewerkt als slijper/polijster in het roestvrijstaal.

Maar helaas moet ik daar weg.
Waarom??
Omdat het werk voor mij te zwaar wordt in verbandt met mijn ziekte.

Wat heb ik dan??

Ik heb reuma.

Kan je dan helemaal niks meer??

Natuurlijk wel, kan nog heel veel, alleen niet de hele dag staan.
Ben handig met computers, veel doorzettingsvermogen (dat leer je wel met reuma) en fanatiek als de pest.

En nu komt het mooiste, ik kan gedetacheerd worden.
Dat betekent dat ik tot maart zo goed als gratis voor carclean zou kunnen werken.

Houdt het daarna op??

Nee.

Dan wordt ik gekeurd, en ongetwijfeld een paar procent afgekeurd voor zwaar lichamelijk werk.
Dat betekent dat als ik in dienst kom van Carclean, dat jullie subsidie krijgen.
En mocht ik ziek worden vanwege mijn reuma, dat neemt het UWV de kosten over.

Dus al met al, misschien aantrekkelijk voor jullie.

Dus mochten jullie in mij geintreseerd zijn voor administratief, magazijn of iets anders, dan hoor ik graag van jullie.:)^
 
Euh... :

Interesse?
Voldoe je aan de bovenstaande functie-eisen? Ben je goed gemotiveerd en stressbestendig? Dan kunnen we jou een afwisselende baan bieden met de daarbij behorende verantwoordelijkheden en een aantrekkelijk salaris. We bieden je een uitdagende werkomgeving in een succesvolle en informele onderneming met ruimte voor eigen initiatief en inbreng.

Heb je interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar: pz@Carclean.com

Of per post naar:
Carclean.com
T.a.v. afd. personeelszaken
Postbus 73
2650 AB Berkel en Rodenrijs

Op onze site zelf staan de vacatures ook: https://www.Carclean.com/jobs

;)
 
Hmm, dan klik je bovenstaande link an en dan staat er dit:
Momenteel hebben wij geen vacatures. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.