• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weather Shield waxing?

Yellowpoint

Detailing trainee
19 apr 2012
7
45
Hoi,

Wil als basis mijn ford focusCc uit 2008 een goede basis behandeling laten geven.
Ik dacht bij exterieur aan wassen, drogen, polishen, glaze, sealant of waxen.
leder interieur reinigen en voeden.
Nu woon ik in het midden van Limburg en zoek een bedrijf die dit wil en kan voor een betaalbaar bedrag. krijg bedragen van 100 tot 400,00 ex btw. aardige range.
Nu vraag ik de producten waar ze mee werken en nu vertelt iemand mij dat ze werken met Weather Shield waxing.
Ik heb er nooit van gehoord, kan er zo goed als niets over terug vinden. Ook op deze site niet.
Ik hoop dus dat iemand mij verder kan helpen betreffende weather shield spul of ander spul of bedrijf om de goede basis voor de focus te leggen, die overigens in zeer goede staat is maar het gaat net om de finishing touch.
alvast bedankt,

Paul

Van weather shield heb ik nog nooit gehoord. Meestal blijken de zogenaamde schilden en pantsers niet van dusdanige kwaliteit als benoemd bij dergelijke bedrijven. Wellicht is een beter idee om een detailer uit je omgeving te vragen je te helpen. Zelf aan de slag gaan is misschien nog leuker! Succes. :)