• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Webshop foutjes

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
14.932
193
34
Leersum (Utrecht)
Hey Glimkezen & GlansPoppen!

Ik dacht dat er een topic waar waarbij er toentertijd kleine foutjes werden gemeld die opvielen in de webshop. Maar ik kan het simpelweg niet meer vinden. :D

Zo scroll ik wel eens door de webshop en zie dan typfoutjes, verkeerde waardes, links die nét niet kloppen, etc.

VOORBEELD; Clearly Menthol - Concentrate 1:3
Ik weet dat de verhoudingen bij DDJ nét even anders liggen. Althans, het is maar net hoe je het bekijkt. Toch raak in de war als de de ''1:3'' bekijkt en word vermeld dat er dan 4 liter eindproduct kan worden gemaakt, maar de webshop zegt dat er voor 4 liter eindproduct er 1333ml product moet worden gebruikt met de rest water. (pulldown menu voor mengverhouding)

Misschien een idee om hier één topic voor te maken en deze kleine dingetjes hier te melden?

DDJ zegt in feite; 1:3 = 4 delen totaal, waarvan 1 deel product en 3 delen water.
Webshop verhouding; 1:3 = 1 van de totaal 3 delen is product.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Misschien kan iemand het betreffende topic voor mij tevoorschijn halen als bovenstaand idee een No-Go is?
@Al-bundy
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me zo 1..2..3 niet het topic herinneren @Quantoxx, maar zal even voor je spitten.
Enige wat me bijstaat zijn de overgang topics (shoot topics) naar het nieuwe platform, maar ook ik loop al richting de 40 ;)
Vwb bovenstaand idee zullen we "the big Romeo" himself even moeten raadplegen.