• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer een 'carcleaner' bij jullie club......

Wrangler266

Detailing rookie
26 dec 2022
7
15
62
Eijsden
Greetings allemaal,
Effe opnieuw ;)
Mijn naam is Math en ik ben sinds kort eindelijk in het bezit van een 2013 BMW 118i cabrio.
Voorheen altijd een Jeep-fanaat geweest, maar heb het spartaanse in moeten ruilen voor iets dat meer comfortabel is. Minder sleutel-werk en meer poetswerk zeg maar. Uiteraard wel weer obe-ohne, want vrijheid - blijheid moet het zijn. Aangezien ik de Bimmer mooi wil houden en serieus wil koesteren heb ik me aangemeld bij dit forum.
Hoop dat we veel van elkaar kunnen leren, so 'Keep feeding eachother'....

Math 3 (1).jpg4.jpg6 (1).jpg11 (2).jpg13 (1).jpg14.jpg10.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum! We missen natuurlijk wel een mooie foto van de voiture!
 
Thxs@ evn35; Redhouse en Marcel1973.
Hoe meer ik over het forum zwerf, hoe meer het voelt dat ik meer een noob dan een rookie ben. Mijn verzameling poetsspullen valt totaal in het niet bij hetgeen ik hier voorbij zie komen. Maar goed, ieder zijn of haar meug natuurlijk, maar ik heb wat meer tijd en geld nodig om het betere spul aan te schaffen.
Ach, dat komt allemaal wel. Detailer wordt je denk ik niet van vandaag op morgen. Het is meer een proces, net als volwassen worden....;)
Eerst maar eens zorgen dat ik mezelf de toegepaste technieken goed eigen maak.

'Keep feeding eachother.....'
math
 
@Wrangler266
No worries, ik heb al aardig wat verzameld, maar ook nog maar kinderverzameling tov die harddetaillers hier. Al denk mijn vrouw daar anders over (je slaat door, dat heb je toch niet nodig, moet je nou al weer wat kopen etc etc :) )

Iedereen gaat er ook anders mee om en werkt ook anders. Sommige kopen alleen wat ze echt nodig hebben en maken dat op voordat ze weer wat kopen, anderen willen alles hebben van elk merk hebben om verzameling compleet te hebben. Er is geen goed of fout. Maar in basis heb je niet veel nodig om je auto beetje te kunnen onderhouden. Al is wel verslavend...
Kijk wat voor jou werkt en vraag wat je wil weten. En belangrijkste heb er vooral veel plezier van. En probeer opmerkingen van buren (zal ik de mijne ernaast zetten, jij wast wel heel vaak) lekker te negeren. :)