• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer een nieuw lid

Timstone

Detailing rookie
21 jun 2010
15
0
45
Gegroet eenieder!

Aangezien het een goed gebruik is je netjes voor te stellen zal ik dat ook doen (ietwat later dan de etiquette vereist, maar goed).
Ik ben op dit moment 30 zomers jong en rij een BMW 318i uit 2005 met heel veel luxe snufjes. Telkens als ik er in rij voel ik me direct de directeur, dus verdient het beestje goede aandacht.
De Beamer heeft nu z'n tweede eigenaar, mijn voorganger was een fanatieke poetser. Hij raadde me aan om op dit forum te zoeken naar goede raad, hulp en middelen (neen, z'n naam alhier zou ik niet weten).
Ik woon onder de rook van Corus (Neerlands enig staal-producerend bedrijf), dus heeft mijn auto veel te voorduren (hij komt overigens NIET het terrein op, maar er is genoeg neerslag van bagger om dat te compenseren...). Een warm opgebrachte wax-laag houdt het bij kans één week vol (door een wasstraat opgebracht). Heiligschennis of wat? }:)w
Hopelijk zal de standtijd in de nabije toekomst van een wax-laag flink toenemen.
Foto's van m'n mobiel zal ik zo spoedig mogelijk toevoegen.

Welkom,

Timstone zei:
.... Een warm opgebrachte wax-laag houdt het bij kans één week vol (door een wasstraat opgebracht)....

Dat is net zozeer een wax als het glansspoelmiddel uit de vaatwasser :lol

Veel lezen. Startpost kan je later nog aanpassen als de schaamte toeslaat :schaam :schaam :lol

Hans

Hah, geweldig onthaal! Ik voel me nu al thuis. :party
Ja, ik werk ook bij de schrootverwerking die Corus heet. En ik zal CC zeker eens vereren met een bezoekje, goed advies is een zeldzaam goed.
De schaamte had nog niet toegeslagen bij m'n eerste bericht, maar er is al het één en ander aan verspijkerd. Tot zover ben ik heel erg tevreden met de respons die ik heb gekregen. Erg fijn als mensen je advies kunnen geven vanuit eigen ervaringen.

nee niet direct.. meer via via (iets met, vriendjes en motorclub)... vlakbij de sluizen.. dat moet je genoeg zeggen...

ik laat me er niet teveel mee in zee, kom daar eens per maand om wat spullen te halen, verder kom ik er weinig