• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer een nieuwe....

M.oos

Detailing addict
21 dec 2016
214
70
57
Bleiswijk
Wat een geweldig forum, ik zit er al dagen te puzzelen en snuffelen en de berichten na te lopen met alle tips en tricks binnen dit forum. Ff voorstellen: Ik ben Marc, technisch tekenaar en vrijwillig brandweerman, en ja, ik mag ook met die grote mooie rooie wagen in het rond rijden! Met dit hele autowassen gebeuren ben ik in contact gekomen nadat een beginnende detailer vroeg of hij mijn mx-5 een uitgebreide poetsbeurt mocht geven ter lering...Een beetje afgekeken en een beetje gegoogled en zo kwam ik vanzelf bij CC terecht. Wat besteld, eens naar de winkel geweest (top service en uitleg) en voor je het weet is mijn meisje blij dat haar auto weer glimt, dus: bonuspunten!
Volgende uitdagingen/voornemens: polijsten van mijn meisje haar auto, mijn oude Volvo uit 79 te laten glimmen.
Alvast een ieder bedankt voor alle tips die ik ondertussen gelezen heb en alvast fijne kerstdagen.

Groet, Marc
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy en Mark Taxi
Welkom hier, hopelijk kunnen we je vragen beantwoorden en je verder opweghelpen voor nog meer bonuspunten.
 
Welkom Marc, veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst!
Benieuwd welke auto jou meisje heeft, en welke Volvo youngtimer jezelf bezit.

M'n meisje rijd in een zwarte Fiat 500, zelf rij ik een zilvergrijze Suzuki Baleno in afwachting tot de Volvo oud genoeg is. Dit is een groene 244 DL automaat uit '79 met een gastank erin, dus na de idiote oldtimer regeling van 40 jaar is deze tank te duur in de wegenbelasting. Nog ff geduld hebben dus. In elk geval tijd genoeg om 'm te poetsen